Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jojo. Men måte på hvor usunn jeg skal være daMen det er jo bra det da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jojo. Men måte på hvor usunn jeg skal være daMen det er jo bra det da!
Samme sort?Håper d! D skal komme en fyr å se på maskina først, og så håper jeg d er bare å velge seg ut en ny.
He he er vel ikke så usunnJojo. Men måte på hvor usunn jeg skal være da![]()
Syntes også det, brukte lang tid og la ned mye flid i den! :OHaha, det syns jeg var snilt av degsyns absolutt hu burde takka for den!
Syntes også det, brukte lang tid og la ned mye flid i den! :O
Kanskje jeg heller skal prøve meg på et sånt regnbue gryteunderlag neste gang.Ja, det tror jeg på![]()
Caffe mocca i lange baner?He he er vel ikke så usunn
Vi må finne på noe lurt så vi får fatt på det veskeskinnet!Kan jo lage en historie om melketennene som så gjerne ville bli voksne.
SPOILER: de detter ut og råtner til slutt
Å ikke takke for hjemmelagde gaver. Hvilken oppdragelse fikk hun?!Er nok fordi "de homofile har tatt beslag på den" eller noe.syns det er kjempevittig. Så jeg hekla en regnbuemønstret gryteklut til henne et år.
hun glemte å takke meg.
Måtte jeg i sta og! Han får for seg at vi skal gjøre ting sammen når det passer han best. Altså når det ikke er sport å oppdrive på tv'en foruten curling.Datt helt ut jegmåtte være kone for mannen å se film
![]()
Samme sort?
Jepp. Vi får legge hodene våres i bløt. (Aldri forstått det uttrykket)Vi må finne på noe lurt så vi får fatt på det veskeskinnet!
Du kan så si! Ikke er jeg flink til å hekle heller, så lå både blod og svette og tårer i den!Å ikke takke for hjemmelagde gaver. Hvilken oppdragelse fikk hun?!
Samme her ! Men her er det sykling, fotball og ski som gjelderMåtte jeg i sta og! Han får for seg at vi skal gjøre ting sammen når det passer han best. Altså når det ikke er sport å oppdrive på tv'en foruten curling.
Legge hodene våres i bløt... Googler!Jepp. Vi får legge hodene våres i bløt. (Aldri forstått det uttrykket)
Kanskje lese litt på amerikanske babyforum. De pleier jo ligge litt foran oss!
Ja da får man jo aldri fri fra sport! Samme her!Samme her ! Men her er det sykling, fotball og ski som gjelder
Belær meg!Legge hodene våres i bløt... Googler!
Litt som meg å strikketøyet. Strikka en lue til sønnen min og skulle sy på en knapp på lua, ikke så praktisk men for å dekke over et høl i den. Så stakk meg vettu, og blødde på lua. Fikk det aldri bort. Veldig søtt med blodflekk på babytøy.Du kan så si! Ikke er jeg flink til å hekle heller, så lå både blod og svette og tårer i den!
SantJa da får man jo aldri fri fra sport! Samme her!