Det er ikke så kjekt. Vi leide inn folkNope, det skal males!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke så kjekt. Vi leide inn folkNope, det skal males!
Å nei, så kjedeligHva skjer her inne da? Vi har vært på Ikea en tur, hele gjengen. Gikk faktisk smertefritt
Kom hjem og så har d vært lyn her. Hadde glemt vaskemaskina, så den ble ødelagt![]()
Da blir jeg overrasket ihvertfallJa, kan vel umulig vare evigt denne flaksen![]()
Ha en fin dag på jobbGod dag god morgen osv!Her er det jobb i dag! Slentrer innom for å si hei!
Jeg er ikke helt sikker enda. Utelukker ikke at jeg prøver meg på 2222Ja, tror det skal gå!hva er ditt "mål"?
![]()
Ja, det ble vel for fristendeSkal vel det da![]()
Å nei, så kjedelig![]()
Det må du prøve påJeg er ikke helt sikker enda. Utelukker ikke at jeg prøver meg på 2222![]()
![]()
Håper det er noe som blir dekketJepp! Og vi som reiser bort ikveld :s
Samboeren min skulle snakke med forsikringsselskapet da.
SushiMiddag i dag folkens?
Her blir det grøt på mini etter ønske fra han sjøl og wok med torsk og chili soya på de voksne![]()
Haha, grøt her ogsåMiddag i dag folkens?
Her blir det grøt på mini etter ønske fra han sjøl og wok med torsk og chili soya på de voksne![]()
Håper det er noe som blir dekket![]()
Ja, det er kjiptJa, d må d jo være. Har idiotforsikring på den og da, men redd d tar litt tid å få ny...
Ja, det er kjiptbrukes jo hele tiden!
Æsj da, typisk at det skjer når den er i gangJa, og d var jo klær i den. Som da var søkk våte.. Hev de i tørketrommelen i håp om at de tørker litt, og så må de vaskes når vi får ny maskin.
Genialt da! Grøt ække så ille det. Sønnen min er frelst. Maser om det hver dagHaha, grøt her også
Fikk 2 kg fra sykehjemmet min mor jobber påjaja...gratis i det minste
![]()
Bare til sausen, wok'n er det vi har av grønsaker og hvit fisk, evt litt ris også. Glad i litt spicy mat da, så smaker til soyasaus med smeltet smør, ingefør, hvitløk, urter fra hagen og littebitt chiliSushigleder meg allerede.
Høres ut som spennende wok! Bruker du noen oppskrift?
Takker og bukker! Gikk overraskende greit!Ha en fin dag på jobb![]()
Så digg sausen høres ut! Må prøves. Vi har masse hvit fisk!Genialt da! Grøt ække så ille det. Sønnen min er frelst. Maser om det hver dag
Bare til sausen, wok'n er det vi har av grønsaker og hvit fisk, evt litt ris også. Glad i litt spicy mat da, så smaker til soyasaus med smeltet smør, ingefør, hvitløk, urter fra hagen og littebitt chiliåh nå ble jeg sulten! Hehe!