Satser på det! Blir uansett ny pers for meg!DET klarer du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det! Blir uansett ny pers for meg!DET klarer du![]()
297 ved siste opptelling!Det skal nok gå fint
Hvor mange har du nå?
Da har du jo god tid på deg til å klare det målet297 ved siste opptelling!![]()
Uff jobbVi får se hvor lenge det varer
Jobb igjen på mandag....![]()
Sjekker ikke jeg hellerJeg orker ikke sjekke lista hele tiden, jeg. Klarer jo ikke skravle noe mer enn jeg gjør allikevel![]()
Så deilig daDet fikk jeghelt til 8
![]()
Ja det var et yrende liv herDet var mange å skravle med!
Blir ny pers for meg også, nesten uansettSatser på det! Blir uansett ny pers for meg!![]()
Ja, tror det skal gå!Da har du jo god tid på deg til å klare det målet![]()
Haha, samme her!Blir ny pers for meg også, nesten uansett![]()
Går greit. Men gikk bedre før jeg var tilbake på jobb. Nå skulle formen begynt bli bedre, vi skulle straks fortelle det og alt skulle være så bra. Så ble det bare dritt i stedetHaha, samme her!
Hvordan går det med deg?
Uff, ja skjønner det.Går greit. Men gikk bedre før jeg var tilbake på jobb. Nå skulle formen begynt bli bedre, vi skulle straks fortelle det og alt skulle være så bra. Så ble det bare dritt i stedet![]()
Skal vel det daSå du skal over 2222?![]()
Det klarer duDere er jammen flinke! Mitt mål er 700 innlegg. DET burde jeg klare.![]()
Er gøy når det er sånnJa det var et yrende liv her![]()
Det er tøft ja, men mindre ikle enn jeg hadde trodd likevel. Det verste er drømmene som brister...Uff, ja skjønner det.hard periode å måtte gjennom.
![]()
Du ligger jo på topp daSjekker ikke jeg heller
Bare å skravle i vei så blir det som det blir!
Oh yes!Det klarer du
Uff ja, skjønner det. ❤ håper og tror den sitter raskt igjen. Kan ikke forestille meg hvordan det må være!Det er tøft ja, men mindre ikle enn jeg hadde trodd likevel. Det verste er drømmene som brister...