Lolo
Forumet er livet
Hodepine er kjiptJeg klarer meg heldigvis med en halvtime, men med den hodepinen jeg har nå valgte jeg senga så snart ungene hadde spist opp middagen, som ble grøt fra fjordland..
God bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodepine er kjiptJeg klarer meg heldigvis med en halvtime, men med den hodepinen jeg har nå valgte jeg senga så snart ungene hadde spist opp middagen, som ble grøt fra fjordland..
You can do itKlarer jeg 86 innlegg til i dag tro? Eller 97 kanskje
Mannen holder på å ta lille U nå, og han kommer til å legge de eldste når den tid kommer.
Jeg har et lite puste rom nå får kveldstellet om en times tid..
Syns han skal ta med den ja.
Så gøy med dyreparken da![]()
Takk. Ungene skjønner ikke "lave stemmer" så godt. Jeg håpet å slippe paracet. Vi får seHodepine er kjipt![]()
God bedring!
Hehe, nei vanskelig alder for lave stemmer generelt... Hvertfall herTakk. Ungene skjønner ikke "lave stemmer" så godt. Jeg håpet å slippe paracet. Vi får se
Sant nok, men når jeg ber pent og forklarer hvorfor synes jeg hyl, Groningen og ropende sutring burde utgå og hopping i senga miHehe, nei vanskelig alder for lave stemmer generelt... Hvertfall her![]()
Masse god bedringHåper forkjølelsen slipper taket snart!!![]()
Har du begynt å jobbe allerede?Hjemme fra jobb![]()
Du klarer nok 2222 ogsåMitt mål var 2222 så får vi se om jeg greier meg med 1500. Lenge igjen av mnd. Tror det blir mange om beinet på bilstolen!'![]()
Får se om jeg har tidDet vil du fint klare om du går inn for det
Får se im jeg orkerYou can do it![]()
Den oppdateres cirka kl 20:40Man vet man er litt nerd når man Gleder seg til den lista oppdaterer seg. Kommer ut av tellingen støtt.![]()
Det er en helt annen side av sakenFår se om jeg har tid
Men må uansett vinne, og det er ganske større vinnersjanser her enn i f. eks. lottoDu klarer nok 2222 ogsåblir mange å sloss med denne måneden
![]()
Hva ryddet du?Åååå rydding er så kjedelig
Hvem må ha hva???Det måååå du jo ha![]()
Synes ikke detStille her i dag
Du får legge deg littAt den går an å være SÅ trøtt!