Alt for lenge her og! Er for kvalm endaDet er lenge siden jeg har spist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt for lenge her og! Er for kvalm endaDet er lenge siden jeg har spist.
Tusen takkOg jeg på deg!
Stakkars degAlt for lenge her og! Er for kvalm enda![]()
Hehe jeg syns synd nok på meg selv for alleStakkars deg![]()
Huff, huff huff.Hehe jeg syns synd nok på meg selv for allekjipt å kaste opp. Går å fyser i kjøleskapet hele tiden men vet det kommer opp igjen!
Prøver meg på litt mat igjen nå. Grøss! Nesten så man gruer seg!Huff, huff huff.
Jeg spydde ikke, heldigvismen klarte ikke spise eller drikke.
Husker følelsen..Prøver meg på litt mat igjen nå. Grøss! Nesten så man gruer seg!
Den sitter i en stund etterpå også? Føsj! Håper så det går over snart!Husker følelsen..
Kvalmen er heldigvis vekke herDen sitter i en stund etterpå også? Føsj! Håper så det går over snart!
Kjipt, OG kjedelig!Håper jeg og! Kjipt å være forkjølet
Usj! Vi var syke tre uker i sommer. KjiptKjipt, OG kjedelig!Har ikke feber lenger da, men kjenner det veldig godt i bihulene...
![]()
Æsj da...Usj! Vi var syke tre uker i sommer. Kjipt
Langt bak det jrg var forrige mnd950 innlegg.. imponert![]()
Godt å høre. Da er det håpKvalmen er heldigvis vekke her![]()
Tror det varte litt over en uke her. Men alle fire fikk det, så gikk tre uker totaltÆsj da...Har hengt i ei uke så langt, også er det bare jeg og junior som har fått det
![]()
Det skjønner jeg godtJa, ganske deiligbåde veslegutt og jeg hadde godt av litt forandring
Heller ikke for demEller for tollvesenet for den saksskyld
Ja er igrunn ikke så rartSkjønner at det er litt krav til negler og slik da![]()