Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig må du det, kan jo ikke la skurkene slippe unnaIkke sååå myemå jobbe litt også
![]()
Må du det altså?Ikke sååå myemå jobbe litt også
![]()
Får kikke litt rundt! Virker genialt!Ja, er helt supert! Er jo veldig mange som lager som hobby.. Jeg kjenner flerehar ingen å anbefale da.. Har sett mange som annonserer på facebook
![]()
Au altså!Strikking ja... Tror jeg legger vekk det babyteppet en stund nå...
Da er du heldig!Det liker jeg virkelig ikke
Ble aldri ferdig med det jeg begynte på til frøkna når hun var baby![]()
Frøkna er 3,5 år...Lenge siden?
Blir vel ikke mye strikking på meg heller nå..må liksom få lysten tilbake først![]()
Får kikke litt rundt! Virker genialt!
Sist hadde vi puter osv rundt lille om han sov i sofakroken. Haha. Bedre med nest da!Kan ihvertfall anbefales![]()
Sist hadde vi puter osv rundt lille om han sov i sofakroken. Haha. Bedre med nest da!
Frøkna er 3,5 år...
Jeg ække no god på å strikke. Fått til ei lue. Thats it. Har et teppe og en shorts in tha making, men blir nok sånn![]()
Nei det skulle tatt seg utSelvfølgelig må du det, kan jo ikke la skurkene slippe unna
Er jo interessert i å beholde jobbenMå du det altså?
Enda lenge igjen av mndJeg rekker nok ikke helt til bilstolen, men hadde vært gøy å klare 1500![]()
Jeg og! Svak for alle raske karbohydraterVært svak for nudler en periode jeg haha!
Jobber du i politiet?Nei det skulle tatt seg ut
Narkotika flommer fordi RonjaR fikk en utfordring på Babyverden![]()
Babyverden skyldig i innførsel av narko til Norge, det hadde ikke tatt seg helt utNei det skulle tatt seg ut
Narkotika flommer fordi RonjaR fikk en utfordring på Babyverden![]()