Så morsomt daÅ jada mange fly
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morsomt daÅ jada mange fly
I dag ble det den musemor anbefalte. Edge of tomorrowHva skal dere se i kveld da?![]()
Var veldig fornøyd med det forrige gang![]()
Ja, den er jo ikke nøyaktig til enhver tid, men gir en pekepinn på hvordan du klarer degJa var inne å så nå. Nå når jeg vet at de oppdaterer hver 4 time, så ble det mer forståelig![]()
Ja, det er selvfølgelig det viktigsteJa det er nok en fin måned på alle måter, selvom det ikke spiller noen rolle hvilken mnd det blir, så lenge det blir![]()
Når blir termin sånn ca?
Det er jo typiskBor ved siden av far min, å nå sprang plutselig ungene bort til han. Jeg som snart ville ha de i seng, slik at det kunne bli kveld her. Han skulle komme bort med de snart.....
Her er 2 av 4Ingen er i seng her..![]()
Ja, det er selvfølgelig det viktigste![]()
Ja det er flott å kunne følge litt med, selv om jeg ligger langt nede på listaJa, den er jo ikke nøyaktig til enhver tid, men gir en pekepinn på hvordan du klarer deg![]()
Denne gangen blir det vinter, blir nok bra det ogsåJaaTar det jeg får, men likevel så er våren en ganske så perfekt tid egentlig
![]()
Her er 2 av 4![]()
Den har jeg ikke settI dag ble det den musemor anbefalte. Edge of tomorrow![]()
Ja men heldigvis har vi enda ferie, ellers hadde jeg nok hentet dem med en gang. De har badet og spist kvelds mat, så da kan jeg legge dem med en gang de kommer hjemDet er jo typisk
Min mor er min nabo så kjenner til det![]()

Du kommer nok til å klatre fort skal du seJa det er flott å kunne følge litt med, selv om jeg ligger langt nede på lista![]()
Begynte for ikke lenge siden herDen har jeg ikke sett![]()
Hmmmm, vet ikke jeg, men hadde vært kjekt å kommet ganske høyt opp en mnd hvertfallDu kommer nok til å klatre fort skal du se![]()
Denne gangen blir det vinter, blir nok bra det også![]()
Heier på degHmmmm, vet ikke jeg, men hadde vært kjekt å kommet ganske høyt opp en mnd hvertfall![]()
Regner med det blir desemberDet blir det helt sikkertNår da ?