Topp 100 - Skravle august

'*Gjesp* Skal jeg liksom jobbe i kveld også, ja? Jobbet jo en halvtime for kort på jobb, og har litt for mye å gjøre, så jeg bør jo absolutt det da.

Ja, er første ;) Deres også? Ja... Hver sykemeldt siden uke 14. Er nå 33 +5.... Så heldig du er ;) Skulle ønske jeg også hadde det sånn...

Så koselig :D ja, er vår første og :)
Uffda, det var jo en stund det.. Håper plagene forsvinner så snart den lille er ute da. Heldigvis ikke lenge igjen ;)

Vi har ganske eksakt ingenting klart enda.

Men klart, det er fordi jeg er 18 uker, så det haster ikke

Her er alt på plass :)
Jeg gikk 11 dager over termin, så her har ting vært i orden lenge :p
Dere da?
Ok, så bra ;) Folk som ikke er gravide sier man liksom skal vente med å ordne ting til etter fødselen i tilfelle noe skulle gå galt.. Blir bare sprø av sånt.. Man kan jo ikke gå å tro at noe vil gå galt, da gjør det jo det.. Så jeg driter i hva dem sier og kjører på... Har ikke alt klart, mangler noen ting og er nesten ferdig med malingen på barnerommet... Men er godt i gang ;)

Nå jo ordne ting før termin / fødsel.

Vi lager dog rom til han som blir 7, ikke til babyen. Og skal ordne ting og tang i høst altså, bare ikke kommet igang enda. Oul på mandag, kanskje det setter oss igang? Tredje unge, så vi mangler ikke så mye da, må bare finne frem
Og skaffe noen ting

Ok, så bra ;) Folk som ikke er gravide sier man liksom skal vente med å ordne ting til etter fødselen i tilfelle noe skulle gå galt.. Blir bare sprø av sånt.. Man kan jo ikke gå å tro at noe vil gå galt, da gjør det jo det.. Så jeg driter i hva dem sier og kjører på... Har ikke alt klart, mangler noen ting og er nesten ferdig med malingen på barnerommet... Men er godt i gang ;)

Brydde meg ikke noe om det :p
Eneste var at vi venta til etter ultralyden før vi begynte å handle ting :p så har vi tatt det litt etter litt.. Hadde alt klart lenge før termin :p

Back
Topp