RonjaR hører alltid på megoæææ.. Man skal ikke alltid gjøre som andre sier!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
RonjaR hører alltid på megoæææ.. Man skal ikke alltid gjøre som andre sier!![]()
DET skal være både snickers og twist!De hører iallfall alt de ikke bør høre.![]()
Hehe..RonjaR hører alltid på meg![]()
Hvorfor ikke det?Hehe..Du må ikke oppfordre til å banne da
![]()
![]()
Banning er jo ikke bra..Hvorfor ikke det?
Banning er jo ikke bra..![]()
![]()
Vet ikke hvor tror jegI Enebakk?
Den var ny for megDet sies at mennesker som banner har det bedre med seg selv![]()
Hvorfor er det ikke det?Banning er jo ikke bra..![]()
![]()
Så hvis man banner, og barna begynner å banne. Har hele familien det bra med seg selv da?Det sies at mennesker som banner har det bedre med seg selv![]()
Dårlig tid fordi jeg jobbet, måtte hente ungene, lage mat, få det i dem, bytte duk, hente frem kake og gele og fat og kopper, skifte på meg, flette håret til min datter (bestemte hun seg for) og imens ordnet mannen kjelleren fremkommelig, før gjestene skulle komme, få kake og mine trøtte unger som ble vekket klokken seks i dag, og blir det i morgen også, skulle legge seg...Så dumt da
Hvorfor dårlig tid? Bestille en pizza?![]()
Så hvis man banner, og barna begynner å banne. Har hele familien det bra med seg selv da?Jeg banner jeg og, men veldig, veldig sjeldent med barn til stede.
![]()
Helt klartNy måned, nye muligheter![]()
Er nok detHehe, er det som er deilig med å være tante, besteforeldre osv, tenker jeg.![]()
Hehe....jeg ogsåJa bøyer meg i støvet 100%![]()
Jepp, savner en invitasjonSyns hun godt kunne invitert oss.
Er så gøy å grille helt lam![]()
Men barna ser da ikke det om det bare bannes herSå hvis man banner, og barna begynner å banne. Har hele familien det bra med seg selv da?Jeg banner jeg og, men veldig, veldig sjeldent med barn til stede.
![]()
Kanskje hun bare ville grille dem selv og var redd for at jeg ville ta over dersom jeg kom.Jepp, savner en invitasjon![]()