Ikke jeg heller.Spennendealdri sett før?!
Fant de på Havaristen.
Trodde det var slikt kakao pulver og ble veldig overrasket når jeg åpnet pakken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller.Spennendealdri sett før?!
Er det, men tror at for øyeblikket så løper du fortere enn megForsatt ganske likt![]()
Jepp, en hel måned til å glede seg til neste trekningNy måned, nye muligheter![]()
Ja her er det livatOg her skravles det i rekordfart som vanlig![]()
Neida, synes du klarer deg fintAltså, premier er kjempegøy, men det er klinkende umulig å henge med på skravlingen her! Og så jeg som trenger vognpose!
Dette er mitt tantebarn nr 2Kjekt med tantebarn.Jeg har fortsatt det til gode.
jeg er filletante, da, men syns ikke det er det samme.
Helt perfekt avstandBare en liten halvtime unna.Ganske grei avstand
![]()
Nei, måtte ha glutenfri og hadde en ferdigpakke i skapetNam nam! Det er godt, lager du fra bunnen ?
Den kommer nok snart skal du seJaja, så vant man daMangler bare innholdet til posen, hihi
![]()
Hadde vært lurtHadde jeg kommet på det med middag litt før søndag ettermiddag skulle jeg hatt noe sånn, ferdig i kjøleskapet, bare å sette i ovnen og klar når jeg hadde dekket bordet, instruert ungene til å fjerne leker og selv tatt vekk noen kasser og en madrass i kjelleren så der ble mer fremkommelig
Noteres til senere år!
Går jo så fort atte!Snart god kveld![]()
Men, men,men..Det er snadderlam?!
![]()
Det fikser du nå straksJaja, så vant man daMangler bare innholdet til posen, hihi
![]()
Altfor fort !Går jo så fort atte!![]()
Åja har du gluten allergi ?Nei, måtte ha glutenfri og hadde en ferdigpakke i skapet![]()
Ikke jeg heller.
Fant de på Havaristen.
Trodde det var slikt kakao pulver og ble veldig overrasket når jeg åpnet pakken![]()
Neida, synes du klarer deg fint
Bare sprett innom du!
Gratulerer med detJaja, så vant man daMangler bare innholdet til posen, hihi
![]()