Høres perfekt ut <3Jeg skal bare kose meg hjemme med babyen jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres perfekt ut <3Jeg skal bare kose meg hjemme med babyen jeg![]()
Kan jo ikke glemme det?!Spent på meg selv denne månedener alltid veldig motivert også dabber det av også glemmer jeg det
Hva kom han hjem med da?Joda han dro istad![]()
Vi kan hjelpe henne å huske....Kan jo ikke glemme det?!![]()
Jeg tror du like fint som meg hadde klart detDet tror jeg helt ærlig jeg på nåværende tidspunkt ikke har mulighet til
Vi prøver på det en gang i uken![]()
Du har trua du?!Men da går det jo bra![]()
Gratulerer med gutt i magenHer blir det gutt![]()
Bare meg som ikke henger med på ny trendJa er vel det![]()
Jepp alle driver med det nå
Så koselig da.
Hva fikk dere å spise?
Åh, nå fikk jeg lyst på vafler!Mye!Kyllinglår, koteletter og diverse tilbehør som bl.a. potetstappe, ris og salat. Og til dessert var det vafler med rørt bringebærsyltetøy og jordbærsyltetøy, samt terte med vaniljesaus. <3
Er det, skal bli deilig med litt fred og roHøres perfekt ut <3
Har alltid trua på deg snuppaDu har trua du?!![]()
Jeg skal bare kose meg hjemme med babyen jeg![]()
Vel, din tidligere rekord er 8.000, min tidligere rekord er 4.000....Jeg tror du like fint som meg hadde klart det![]()
Det er utrolig koselig.Så hærligGleder meg til den gangen jeg forhåpentligvis skal ut i permisjon
![]()
Å, det høres godt ut...Mye!Kyllinglår, koteletter og diverse tilbehør som bl.a. potetstappe, ris og salat. Og til dessert var det vafler med rørt bringebærsyltetøy og jordbærsyltetøy, samt terte med vaniljesaus. <3
Hørtes nydelig utNå er vi middagsultne alle man her i hus. Kjøttboller i fløtesaus med potet, gulrot og tyttebærsyltetøy. Gele og vaniljesaus til dessert..![]()
Uff daFikk smellnuss av min snørrete ettåring, tror jeg fikk noen basselusker med på kjøpetSitter med feber og rennende nese
![]()
Ikke jeg heller heldigvisTydeligvisEr ikke akkurat kjent for å følge alskens trender, heldigvis..
![]()