Nei da.Vil du ha oss innlagt?!![]()
Kanskje jeg bare skal gi min et tastatur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da.Vil du ha oss innlagt?!![]()
Det håper jeg på skal dette gå braDet blir nok noen av dem denne måneden også![]()
Tror du klarer det helt fin, jegMå ha et snitt på 291 innlegg om dagendet tror jeg ikke jeg klarer...
Søstera til mannen, hennes datter på 16 og en venninne av henneHvem er på besøk hos deg da?
Det hadde vært fantastiskHåper litt på det blir flere måneder med denne bilstolen
Sånn cirka hver kveld denne måneden, daDet håper jeg på skal dette gå bra![]()
Den gang Tamara sa vi burde glede oss til juli premiene, sa hun ikke juli og august..Det hadde vært fantastisk![]()
Så du fikk en liten forsmak på hvordan det vil være å ha tenåringerSøstera til mannen, hennes datter på 16 og en venninne av henne![]()
God morgenMorn morn! Hva er planene for idag?![]()
Det er jo en god planIngen i det hele tatt andre enn å få skravlet litt
Masse god bedringGod morgen!
Plan 1: Ligge å dra meg leeeenge i senga!
Plan 2: Bli frisk. Junior har smittet både meg og mini med en slem forkjølelse...
Plan 3: ingen verdens ting![]()
Takk for det!Masse god bedring![]()
Tror vi er flere her som både er spent på den trekningen og august konkurransen![]()
Må jo det dersom jeg har planer om å holde med deg noen dagerDet er jo en god plan![]()
Syns det er veldig morsomt, jegJa det tror jeg også ! Er jo litt av et nivå på disse premiene så man kan ikke bli annet enn spent![]()
Bra det da.
Vi skal snart på tur. Jeg må bare spise opp frokosten. Etterpå skal vi i middagsbesøk.![]()
God morgen
Ingen planer, du da?
Tusen takk!Det er meldt fint vær fremover, så jeg MÅ bli frisk!
![]()