Føler jeg har langt igjen enda, du ligger jo veldig godt an alleredeIkke jeg heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg har langt igjen enda, du ligger jo veldig godt an alleredeIkke jeg heller
Hva slags?Se en film eller serie
Ja, er hardt å være travel!Jeg har inntatt sofaen og... Vel... Jeg reiste meg aldri opp igjen. Må tisse da, så prøve å få tid til det etterpå![]()
Heldig dere som har den muligheten.
Ja virkelig! Og sambo har satt inn få tissepauser i OC maraton.Ja, er hardt å være travel!![]()
Liker han ikke shopping ?!![]()
Oh no, hvor mange 2minuttere får du?Ja virkelig! Og sambo har satt inn få tissepauser i OC maraton.
Men et stykke igjen likevelFøler jeg har langt igjen enda, du ligger jo veldig godt an allerede![]()
Må se om jeg finner noeHva slags?
Er det netflix ol eller god gammeldags tv titting det går i?Må se om jeg finner noe
Ja, et lite stykke. Jeg kan ikke telle hvor mange innlegg jeg har igjen, for da virker det umuligMen et stykke igjen likevel
Det meste er vel på salg nå ?Ja, det er viktig![]()
Ja, det er bonusen av å ha flyttet![]()
Jeg har fått en til nå, og da fikk jeg blikket. Vurderer å slippe en smyger så han blir litt opprørsk å trykker på pause for å åpne vinduet. Da kan jeg løpe!Oh no, hvor mange 2minuttere får du?