Bare 25 over 9.000 som du var like ved å godtaHjelpes, det er jo altfor høyt?!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare 25 over 9.000 som du var like ved å godtaHjelpes, det er jo altfor høyt?!![]()
Pleier ikke å se makan, nei.Ja har du sett på makan!?![]()
Hører du sier detD er 1100 kalorier i 200 gram med stratos.....
Dronning du liksomOg nå er du dronninga
Jeg var her først i 2009/10 og tittet litt innom men ble så provosert, så rygget fort tilbake til termin forumet![]()
Hører du sier detmen i kveld bryr jeg meg ikke!
Har trenet hver dag hele uka![]()
Hehe...kjipt mye liksomWhat??? Det kan jeg klemme i meg i bilen fra butikken og hjem jeg![]()
Men jeg kan ikke ha det i hus, og får ikke kjøpt 10, håper hvertfall du mener gramMhm. D kan jeg og. Lett! Så derfor en begrensning på 10 mg, for jeg MÅ ha sjokolade hver dag.
Ja, jeg så det. Jeg har tro på at det kan gåHar vel godtatt 9025
Men har egentlig ikke stor tro på at det går![]()
Endelig en som viser litt forståelseJa det er ganske stor forskjell![]()
Men det tar deg ikke mange min, så du lar de kanskje nyte det littJa har du sett på makan!?![]()
Da var du ihvertfall sunnere enn ossKjedelige ting må handles det og såmåtte på shopping vi og, men det var ikke noe mer spennende enn din shopping selv om jeg dro med meg en vannmelon og jordbær på veien
![]()
Vi får vel vite det på mandagEr jeg også, veldig spent![]()
Jeg ogsåJeg regner jo med det
Veldig spent på hvem som vinner i juli også![]()
Ikke så lenge til mandag nå daJeg ogsåleeenge å vente!
![]()
HahaHaha nei det går ikke, hva skulle du gjort istedet liksom?
Endelig en som viser litt forståelse![]()
Blir sliten bare av tanken joooMen ikke umulig for deg![]()
![]()
Du får la være å tenke så mye og konsentrere deg om skravlingBlir sliten bare av tanken jooo![]()
Ja de fikk virkelig blod på tann av detteJeg sa jo at du skulle få en pause denne måneden, men mange ble ivrig på enda en utfordring![]()
![]()