TOPP 100 SEPTEMBER

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Har også lurt på dette med innlegg per måned :p

Hva lurer du på?

På forumet så måles trafikken (mye pga reklameinntekter osv, men det er tekniske detaljer)
Så de som driver forumet har samarbeidspartnere/sponsorer osv som vil vite hvor stor denne trafikken er.

Så er man da smart og slår to fluer i et smekk.
Man lager blest på forumet for oss brukerne. Litt gøy og morro. Det får opp stemningen og trafikken.
Vi kan vinne fine premier hver måned og antall innlegg per måned varierer ettersom hvor stor trafikken er.

Men for å være med i trekningen av de gjeveste premiene må du kanskje ha over 2000 innlegg fra midnatt ved kalendermånedens start, til midnatt ved kalendermånedens slutt.
De som skravler mye kan du se på topplisten som du finner her.

Vær obs på at du ikke kan se den i appen.

Hva lurer du på?

På forumet så måles trafikken (mye pga reklameinntekter osv, men det er tekniske detaljer)
Så de som driver forumet har samarbeidspartnere/sponsorer osv som vil vite hvor stor denne trafikken er.

Så er man da smart og slår to fluer i et smekk.
Man lager blest på forumet for oss brukerne. Litt gøy og morro. Det får opp stemningen og trafikken.
Vi kan vinne fine premier hver måned og antall innlegg per måned varierer ettersom hvor stor trafikken er.

Men for å være med i trekningen av de gjeveste premiene må du kanskje ha over 2000 innlegg fra midnatt ved kalendermånedens start, til midnatt ved kalendermånedens slutt.
De som skravler mye kan du se på topplisten som du finner her.

Vær obs på at du ikke kan se den i appen.
Hehe, nå tror jeg du misforstod litt ;) Jeg har lurt på om det er noen steder man kan finne ut hvor mange innlegg man har skrevet i løpet av en måned :) Vet man kan se totalt hvor mange innlegg man har, men da må man jo holde tellinga hele tiden :p Men tusen takk for at du tok deg tid til å forklare :)

Hehe, nå tror jeg du misforstod litt ;) Jeg har lurt på om det er noen steder man kan finne ut hvor mange innlegg man har skrevet i løpet av en måned :) Vet man kan se totalt hvor mange innlegg man har, men da må man jo holde tellinga hele tiden :p Men tusen takk for at du tok deg tid til å forklare :)
Nei på topp 100 (se linken) ser du antall innlegg denne mnd.
Men det krever at du har skravlet litt.
Nederste på lista nå har ca 200 innlegg.
Men jeg vet ikke om noen annen plass du kan se hvis du ikke har skravlet nok.
Kan spørre Tamara om det kan integreres i profilen dog :)

Nei på topp 100 (se linken) ser du antall innlegg denne mnd.
Men det krever at du har skravlet litt.
Nederste på lista nå har ca 200 innlegg.
Men jeg vet ikke om noen annen plass du kan se hvis du ikke har skravlet nok.
Kan spørre Tamara om det kan integreres i profilen dog :)
Hehe, jeg klarer nok aldri å skravle så mye at jeg havner på topp 100 ;) Får prøve igjen neste måned ;)

Hehe, jeg klarer nok aldri å skravle så mye at jeg havner på topp 100 ;) Får prøve igjen neste måned ;)
Det er egentlig ikke vanskelig. Svar på alle tråder hvor du tror du har noe å si. Start en samtale på en skravletråd. :)

Det er egentlig ikke vanskelig. Svar på alle tråder hvor du tror du har noe å si. Start en samtale på en skravletråd. :)
Hehe, jeg prøver jo ;) Nå er det jo bare 4 dager igjen av måneden, så får satse på oktober heller ;)(herremin, det er snart oktober!!!)

Er bare å prøve , om du har rundt 250 innlegg så er du inne på topp 100 hvertfall.:)

Jeg synes egentlig 2000 innlegg er for mye. Når man ser på se siste listene står det ofte mellom de samme menneskene.

Back
Topp