TOPP 100 - premier mai! Vinn en Babybjørn bæresele!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Dette er en premie, ingen tvang å bruke det :) samme som på butikkene; de selger det men tvinger deg ikke til å kjøpe. Ganske idiotisk å lage en stor sak ut av det. :)

Er vel ingen som lager noe stor sak av det? Bare flere som sier sin mening om den bæreselen.
Og når det først skal være konkurranse så er det jo greit med premier man faktisk er interessert i å vinne.. ellers er det jo ikke så mye motivasjon til å være med ;)
Ikke at det spiller noen rolle for min del,jeg skravler uansett jeg :p

Er vel ingen som lager noe stor sak av det? Bare flere som sier sin mening om den bæreselen.
Og når det først skal være konkurranse så er det jo greit med premier man faktisk er interessert i å vinne.. ellers er det jo ikke så mye motivasjon til å være med ;)
Ikke at det spiller noen rolle for min del,jeg skravler uansett jeg :p
Mente ikke ikke at du laget en stor sak av det, var hvis det ble laget en stor sak. Ser nå at jeg kanskje formulerte meg litt dumt ;)
For min del har jeg ikke sjans til å vinne, har ikke tid til å være så aktiv som enkelte damer her inne er :P

Mente ikke ikke at du laget en stor sak av det, var hvis det ble laget en stor sak. Ser nå at jeg kanskje formulerte meg litt dumt ;)
For min del har jeg ikke sjans til å vinne, har ikke tid til å være så aktiv som enkelte damer her inne er :P

Er ikke så lett å formulere seg alltid ;)
Jeg hadde nok ikke klart å komme meg på topp 20,men topp 100 har jeg fått til. Ikke alltid jeg er like aktiv jeg heller altså, man har da et liv utenom bv :p
Men med appen får man alltids slengt inn en kommentar ;)

Skal sjekke opp og evnt. gi beskjed videre.
Ikke oppdatert siden i går. Har egentlig aldri opplevd at den har oppdatert seg mer enn en gang i døgnet. På morgenen en gang.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg håper å vinne skoene :) de var så fine..

jippi, jeg er på lista :D har lyst på den bb jeg :D

Håper på å vinne de skoa jeg :) helt perfekt her nå :D

og hvor lenge må man holde seg inne på topp100? er det innen mai er over eller? Når blir det trekt premie?

Finner ikke meg på lista, og jeg forstår ikke helt hvorfor. Ser ut som aktiviteten har økt DRAMATISK siden forrige måned, hvor jeg lå midt på omtrent? :p

Finner ikke meg på lista, og jeg forstår ikke helt hvorfor. Ser ut som aktiviteten har økt DRAMATISK siden forrige måned, hvor jeg lå midt på omtrent? :p

Tja, det tok jo litt av under krigen da..

Tja, det tok jo litt av under krigen da..

Ser at jeg taper på å ikke være medlem av et terminforum lengre, ja. :p
Men likevel, jeg pleier jo å ha mange flere innlegg enn de nederste på lista nå har. Har vel glemt meg litt.

Kunne ønske jeg vant sko :-) drømme

Når trekkes det?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

I dag synes jeg det sto en plass. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp