Jeg skal gjøre et ærlig forsøk i desemberJa... Lei av å se navnet hennes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal gjøre et ærlig forsøk i desemberJa... Lei av å se navnet hennes
Gleder meg masseJeg skal gjøre et ærlig forsøk i desember![]()
Hva med til helga?Jeg skal gjøre et ærlig forsøk i desember![]()
HahaJa... Lei av å se navnet hennes
Vi skal til bardu og besøke svigers i helga, føler ikke jeg kan bo inne på bv når vi er hos folkHva med til helga?![]()
Pfft.. sett deg på do og si "det må være noe jeg har spist"Vi skal til bardu og besøke svigers i helga, føler ikke jeg kan bo inne på bv når vi er hos folk![]()
Tenkte det sammne!!Pfft.. sett deg på do og si "det må være noe jeg har spist"![]()
Blir nok ikke heeeelt borte herifra altsåPfft.. sett deg på do og si "det må være noe jeg har spist"![]()
Rundt 24 tror jegNår er bedre oppdatering nå da?
Ble klare endel innlegg innen den tidRundt 24 tror jeg
Hahahaha. Ja!! GenialtPfft.. sett deg på do og si "det må være noe jeg har spist"![]()
Rundt 24 jaNår er bedre oppdatering nå da?
Ble klare endel innlegg innen den tid
Haha, du har en unnskyldning i alle fallSorry skriveleif orker ikke rette opp nee denne dritten
Takk!! Jeg gjør mitt beste ned det jeg har herHaha, du har en unnskyldning i alle fall![]()
Hva er det du skriver med?Takk!! Jeg gjør mitt beste ned det jeg har her
Haha, skulle tro det var en gammel tlf med tasterTakk!! Jeg gjør mitt beste ned det jeg har her
Den gamle møkka HTC en. Jeg klikker. Private samtaler får jeg ikke lest fordi jeg må bla hele veien ned for hver gang det er noe nytt.Hva er det du skriver med?![]()