Ja det har det!Oh yess!men herlighet det har gått raskt!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har det!Oh yess!men herlighet det har gått raskt!
![]()
Ja, skal bare slappe av å kose meg. Blir hardt nok fra nyåret med jobb + studier og en bachelor.Oi det gikk fort!! Blir deilig med ferie!!
Syns nettopp jeg hadde første dagJa det har det!![]()
Ja jeg synes også detSyns nettopp jeg hadde første daghar bare 11 vakter igjen nå!
Ja, skal bare slappe av å kose meg. Blir hardt nok fra nyåret med jobb + studier og en bachelor.
Alt for fort! Fikk høre at det blir enda verre når småttisene begynner på skola, da bare flyr årene.Ja jeg synes også dettiden går fort!
FlinkisenDu er god!!!! Bare å spørre hvis du trenger hjelp med bachelorjeg fikk b på min
![]()
Satser på det! Nå må jeg bare passe på å holde plasseringen og ha 1200 innleggKanskje du har klatret mer da![]()
UffAlt for fort! Fikk høre at det blir enda verre når småttisene begynner på skola, da bare flyr årene.
Flinkisen![]()
Ja, er de 1200 som er mest stress.Satser på det! Nå må jeg bare passe på å holde plasseringen og ha 1200 innlegg![]()
Plutselig sitter vi her med barnebarnUffikke si det engang. Vil at tiden skal stoppe!
Haha, ja, det er godt gjortJepp! Skrev en teoretisk oppgave det var lite teori på. Ganske bra å få b da må jeg innrømme.
Håper jeg er på ca 850 ved neste oppdateringJa, er de 1200 som er mest stress.
Plutselig sitter vi her med barnebarn![]()
Ja, det må vi få tilHåper jeg er på ca 850 ved neste oppdateringda mangler jeg 350, skal klare det på 5 dager
![]()
Haha, nei huff, så fort kan det ikke gåhjelp!!
Ja, det må vi få tiljeg har fri onsdag, da kan jeg hjelpe deg å skravle
![]()
Ja, har bare dagvakter denne uka, så er her på ettermiddag/kveldBra!!syns du har vært ganske aktiv idag og jeg
![]()
JuhuuuJa, har bare dagvakter denne uka, så er her på ettermiddag/kveldmen onsdag kan jeg være hele dagen
![]()