Spoiler!Snapper snart matpakka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spoiler!Snapper snart matpakka
Spennende, 20 minutter igjenJa det BØR du![]()
Ha ha ha ha!!!Spoiler!![]()
Jeg har nesten 100 innlegg hittil i dag![]()
Hæ? Nei... Kanskje?Hæææ? Hvordan får du til det? Svarer du på alt her inne?![]()
Hæ? Nei... Kanskje?![]()
![]()
Er stort sett bare her inne jeg også, men svarer på det meste her inneHehehe. Er stort sett bare inne på februar sia jeg. Svarer i ny og ne på generelt men ikke ofte. Blir ikke nok innlegg av det :/
Er stort sett bare her inne jeg også, men svarer på det meste her innesjeldent jeg skriver noe på andre forum, men er inne og leser litt i stille perioder
![]()
2014frø er mer skravlete enn meg daja du skravler definitivt mest her inne![]()
2014frø er mer skravlete enn meg dahun har flere hundre innlegg mer enn meg
![]()
Mer enn meg i alle fallJa sant det, men hun skravler kanskje mye på generelt også?![]()
Ja, hjelper på å skravle 150 innlegg på en formiddagNå er du på 5.plass jo![]()
Ja, hjelper på å skravle 150 innlegg på en formiddag![]()
Han måtte jeg jo vekke klokken 13, så han skal ikke si så myeHaha. Hva sier gubben?får han kontakt med deg?
![]()
Han måtte jeg jo vekke klokken 13, så han skal ikke si så mye![]()
Har ingen venner her jeg bor uansett, så har konatkt med alle vennene via face uansettSåpass ja![]()
Man føler seg veldig sosial etter mye skravling her inne da, hva skal man med venner i det "virkelige" livet liksom![]()
Har ingen venner her jeg bor uansett, så har konatkt med alle vennene via face uansett![]()