WowIkke rykket ned enda jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WowIkke rykket ned enda jeg![]()
Andre kan ikke ha vært pålogget i går og i dag
Haha nei det kan de ikke ha værtAndre kan ikke ha vært pålogget i går og i dag![]()
Passe meg fintHaha nei det kan de ikke ha vært![]()
Ja har vært stille fra den andre kanten idagKarret deg opp en plass igjen frøet![]()
Det varierer sikkert litt... Spirelitens fikk jo babycallen ganske fort, og samme med håpefull og stelleveska..Noen som vet hvor lang tid det tar å få premiene?
Hmmm. Ja tenker siden det er så stor pakke så tar det kanskje lenger tid. Får sende en mail til tamara og høreDet varierer sikkert litt... Spirelitens fikk jo babycallen ganske fort, og samme med håpefull og stelleveska..
Nja, skal ikke ta noe lengre tid å levere, tok ikke mange dager fra jeg bestilte tripp trapp fra babyshop før den var herHmmm. Ja tenker siden det er så stor pakke så tar det kanskje lenger tid. Får sende en mail til tamara og høre![]()
Ja sendte mail nåNja, skal ikke ta noe lengre tid å levere, tok ikke mange dager fra jeg bestilte tripp trapp fra babyshop før den var hermen er sikkert noen leverandører som er treigere med å levere
send en mail til tamara og hør
![]()
Greit å sjekke at den ikke er sendt til noen andre jaJa sendte mail någreit å vite at det ikke har skjedd en feil eller joe
![]()
Får for gudsskyld håpe det ikke har skjeddGreit å sjekke at den ikke er sendt til noen andre ja![]()
Fått svar fra tamara?Får for gudsskyld håpe det ikke har skjedd![]()
NopeFått svar fra tamara?
Kjedelig... Satser på du får avklaring i morgenNope![]()
Ja håper detKjedelig... Satser på du får avklaring i morgen![]()