TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Vil tru det ja. Er ikkje så mange innlegg og har ikkje sett BMC enno heller. Tydar på at J søve godt enno ;)
Ja de sover nok godt begge to tenker jeg:p
Nei, vi har hatt en helvettes natt! Aner ikke hvor mange ganger han har satt i å hylgrine i natt O.o startet klokken to og holdt på til 6.. Så har vi sovet godt fra 6-8. Leverte en grønn stinkebleie nå på morgenen, så kanskje den som har plaga han...

Frøet, har ingen intensjoner om å holde deg bak meg på listen ;) skal tross alt jobbe 7 dager i strekk fra i morgen :p

Nei, vi har hatt en helvettes natt! Aner ikke hvor mange ganger han har satt i å hylgrine i natt O.o startet klokken to og holdt på til 6.. Så har vi sovet godt fra 6-8. Leverte en grønn stinkebleie nå på morgenen, så kanskje den som har plaga han...

Frøet, har ingen intensjoner om å holde deg bak meg på listen ;) skal tross alt jobbe 7 dager i strekk fra i morgen :p
Ånei!!!:o:( jeg som var sikker på du hadde fått sove leenge:o

Ånei!!!:o:( jeg som var sikker på du hadde fått sove leenge:o
Nope! Eller... Fikk sove til 8 da, men det hjelper lite når jeg har vært opp og ned av sengen hundre ganger mellom 2-6 :p

Du er på 26 plass på forrige oppdatering, så synes du henger bra med :)
Er ikke så værst det :)
Spørs om jeg klarer å holde meg blandt topp 30 ved månedslutt da, begynner å jobbe neste uke :o

Klatra opp til 23.plass nå da! :D
Og 2014frø er på plass nr.9 ;)

• Liker
Reactions: EJ
Jeg er i tvil om jeg klarer holde meg på topp 30 denne måneden :p tror det kommer til å bli hard kamp om plassene :o

Ja det tror jeg også:o folk er mye mer på nå føler jeg:o
Ja.. Men mulig det dabber av. Men jeg har egentlig alt for mye å gjøre til å sitte her inne.. Men blir jo til at jeg sitter her allikavel :p

Ja.. Men mulig det dabber av. Men jeg har egentlig alt for mye å gjøre til å sitte her inne.. Men blir jo til at jeg sitter her allikavel :p
Ja får håpe det dabber av litt etterhvert:p nei du har kanskje skolearbeid?:p

Ja får håpe det dabber av litt etterhvert:p nei du har kanskje skolearbeid?:p
Eeeeeh jah :p hadde håpet jeg skulle bli litt klokere på ting etter møtet med læreren i går, men ble i grunn ikke det :p hun bare kom med masse greier jeg burde si noe om i fagoppgaven, lurer på hvordan jeg skal få plass til alt :p den skal jo kun inneholde 4500 ord.

Eeeeeh jah :p hadde håpet jeg skulle bli litt klokere på ting etter møtet med læreren i går, men ble i grunn ikke det :p hun bare kom med masse greier jeg burde si noe om i fagoppgaven, lurer på hvordan jeg skal få plass til alt :p den skal jo kun inneholde 4500 ord.
Huff nei ikke lett å finne ut hva en skal plukke ut som er viktigst:o

Huff nei ikke lett å finne ut hva en skal plukke ut som er viktigst:o
Nei... Men må finnemeg en problemstilling først, da blir det lettere å finne ut hva jeg kan dra inn i oppgaven :)

Back
Topp