Ja de sover nok godt begge to tenker jegVil tru det ja. Er ikkje så mange innlegg og har ikkje sett BMC enno heller. Tydar på at J søve godt enno![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de sover nok godt begge to tenker jegVil tru det ja. Er ikkje så mange innlegg og har ikkje sett BMC enno heller. Tydar på at J søve godt enno![]()
Vil tru det ja. Er ikkje så mange innlegg og har ikkje sett BMC enno heller. Tydar på at J søve godt enno![]()
Nei, vi har hatt en helvettes natt! Aner ikke hvor mange ganger han har satt i å hylgrine i nattJa de sover nok godt begge to tenker jeg![]()
Ånei!!!Nei, vi har hatt en helvettes natt! Aner ikke hvor mange ganger han har satt i å hylgrine i nattstartet klokken to og holdt på til 6.. Så har vi sovet godt fra 6-8. Leverte en grønn stinkebleie nå på morgenen, så kanskje den som har plaga han...
Frøet, har ingen intensjoner om å holde deg bak meg på listenskal tross alt jobbe 7 dager i strekk fra i morgen
![]()
Nope! Eller... Fikk sove til 8 da, men det hjelper lite når jeg har vært opp og ned av sengen hundre ganger mellom 2-6Ånei!!!jeg som var sikker på du hadde fått sove leenge
![]()
Uff nei hjelper lite daNope! Eller... Fikk sove til 8 da, men det hjelper lite når jeg har vært opp og ned av sengen hundre ganger mellom 2-6![]()
Nei... Ikke som jeg vet i alle fallUff nei hjelper lite dahadde han spist noe nytt igår da?
Hehe du får høre med hanNei... Ikke som jeg vet i alle fallaner jo ikke hva pappan har gitt han.
Hehe, jobber med sakenJa bare å skravle i vei![]()
Er ikke så værst detDu er på 26 plass på forrige oppdatering, så synes du henger bra med![]()
WoohooKlatra opp til 23.plass nå da!
Og 2014frø er på plass nr.9![]()
Ja det tror jeg ogsåJeg er i tvil om jeg klarer holde meg på topp 30 denne månedentror det kommer til å bli hard kamp om plassene
![]()
Ja.. Men mulig det dabber av. Men jeg har egentlig alt for mye å gjøre til å sitte her inne.. Men blir jo til at jeg sitter her allikavelJa det tror jeg ogsåfolk er mye mer på nå føler jeg
![]()
Ja får håpe det dabber av litt etterhvertJa.. Men mulig det dabber av. Men jeg har egentlig alt for mye å gjøre til å sitte her inne.. Men blir jo til at jeg sitter her allikavel![]()
Eeeeeh jahJa får håpe det dabber av litt etterhvertnei du har kanskje skolearbeid?
![]()
Huff nei ikke lett å finne ut hva en skal plukke ut som er viktigstEeeeeh jahhadde håpet jeg skulle bli litt klokere på ting etter møtet med læreren i går, men ble i grunn ikke det
hun bare kom med masse greier jeg burde si noe om i fagoppgaven, lurer på hvordan jeg skal få plass til alt
den skal jo kun inneholde 4500 ord.
Nei... Men må finnemeg en problemstilling først, da blir det lettere å finne ut hva jeg kan dra inn i oppgavenHuff nei ikke lett å finne ut hva en skal plukke ut som er viktigst![]()
Åja du holder på med sånt jaNei... Men må finnemeg en problemstilling først, da blir det lettere å finne ut hva jeg kan dra inn i oppgaven![]()