Topp 100-listen

Moderator Marte

Gift med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Hei kjære brukere på Babyverdens Forum!

Det har jo skjedd ein del endringar her det siste året, og vi håper at dokker synes det er like kjekt å vere her inne. Eg har no eit spørsmål om topp-100 lista. Synes dokker den fortsatt er aktuell no når det ikkje er premiering? Det blir utvikla mykje tid på dette, så vi ynskjer å sjekke om dette er ein funksjon dokker ynskjer å ha! :)
 
Ingen hensikt å ha om den ikke har en funksjon.
 
Ingen hensikt for meg heller når det ikke trekkes premier. Det var gøy dengang det var premier, da sjekket jeg den hyppig men nå ser jeg ikke på den.
 
Ser ikke noe poeng i å ha den, når det ikke er premier her lenger.
 
Ser heller ikke poenget uten premier. Men skulle gjerne hatt premier tilbake da! Veldig skravle motivasjon og mye mer liv her da :)
 
Ser heller ikke poenget uten premier. Men skulle gjerne hatt premier tilbake da! Veldig skravle motivasjon og mye mer liv her da :)

This :p
Jeg har vært inaktiv en stund (jeg slutta da appen ble tatt vekk), og prøver bli mer på igjen, ettersom vi prøver. Og det er en så utrolig forskjell på tempoet her inne, fra da og nå. Og kjente jo selv; med premiering, så var jeg mye mer motivert til å bruke hele forumet (for å lete etter innlegg å svare på) :p
 
This :p
Jeg har vært inaktiv en stund (jeg slutta da appen ble tatt vekk), og prøver bli mer på igjen, ettersom vi prøver. Og det er en så utrolig forskjell på tempoet her inne, fra da og nå. Og kjente jo selv; med premiering, så var jeg mye mer motivert til å bruke hele forumet (for å lete etter innlegg å svare på) :p

Hehe ja, sånn tror jeg det er for mange!
Jeg vant en gang, uten at keg var helt obs på lista. Og da steg lysten til å skravle på forumet veldig :D
 
Hehe ja, sånn tror jeg det er for mange!
Jeg vant en gang, uten at keg var helt obs på lista. Og da steg lysten til å skravle på forumet veldig :D
Også er det jo sånn at når det er større aktivitet så ER det mer å svare på og sånn positiv spiral rett og slett.
 
Også er det jo sånn at når det er større aktivitet så ER det mer å svare på og sånn positiv spiral rett og slett.
Helt klart, nå er det jo veldig lite aktivitet og lite å svare på, det gjør jo at jeg er på andre forum isteden
 
Helt klart, nå er det jo veldig lite aktivitet og lite å svare på, det gjør jo at jeg er på andre forum isteden

Mens jeg ender med å spille hjerneløse "knus blokker spill" på mobilen. Rett og slett fordi UNERHOLDNINGEN jeg før fant på bv er der i liten grad, det er jo så fort gjort å svare på de 1-2 innleggene som er kommet liksom.
 
Back
Topp