Topp 100 listen

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei,

På alle oppdateringer i dag så er vi flere som har for få innlegg.

Det virker som alle innleggene vi skrev mellom 00 og 01 ikke har kommet med. Det kan godt hende problemet gjelder lenger enn det, men alle i vår skravletråd la oss før kl 1.

FruJohnsen skrev noen innlegg etter kl 4. De er med på tellingen i listen.

I felles skravletråden var det totalt 43 innlegg mellom 00 og 01 skrevet av:
- trinebeth
- Liisjja
- Sara
- Lovebelly
- Lykkeliten
- FruJohnsen

Ingen av de innleggene er med i regnskapet enda, det gjelder sikkert andre på forumet også.

??? på hvilke dato?

Jeg har bedt IT gi meg korrekt liste, og den skal være korrekt etter mine beregninger..

Altså, 1. november. Listene som går nå for november, vi mangler de første timene av november. :)

Last edited:
Innleggene vi skrev de første timene etter midnatt 1. november er fortsatt ikke med i tellingen over antall innlegg vi har hittil i november.

Er det noen mulighet å se hvor mange innlegg man har en måned når man ikke er blant topp 100, uten å telle selv?

No er det samme problem som forrige mnd. Ingen innlegg som blei skrive like over midnatt og fram til 01 eller noko, er ikkje med i tellinga:(

No er det samme problem som forrige mnd. Ingen innlegg som blei skrive like over midnatt og fram til 01 eller noko, er ikkje med i tellinga:(
jeg opplever det samme :/

hmmm. Mulig dette kommer av at forum-server-klokka ikke går likt med vår klokke...(har slitt litt med det tidligere også) + at dere må også sjekke hvilken tidssone dere har på deres MinSide i Forumet.

hmmm. Mulig dette kommer av at forum-server-klokka ikke går likt med vår klokke...(har slitt litt med det tidligere også) + at dere må også sjekke hvilken tidssone dere har på deres MinSide i Forumet.
Vil antall innlegg endre seg om man endrer tidssone i innstillingene?

Nei. Da må nok klokka på serveren i så fall enders. Uansett så er det en fordle at profilen deres er rett i forhold til hva klokka er. Det er mulig kombinasjonen her kan gjøre utslag. Skal sjekke dette me de som har satt opp forumet på serveren.

Nei. Da må nok klokka på serveren i så fall enders. Uansett så er det en fordle at profilen deres er rett i forhold til hva klokka er. Det er mulig kombinasjonen her kan gjøre utslag. Skal sjekke dette me de som har satt opp forumet på serveren.
Hvilken tidssone er den korrekte da? :rolleyes: :p

Mener jeg prøvde å skifte tidssone sist mnd uten at det hjalp.

Back
Topp