Topp 100 juni

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
18 av oss er inne på lista. Keep on going :hilarious:

Lurer på når de trekker vinner av mai, må jo være noen i denne gruppen :D

Altså. Ser jeg har skrevet 17 innlegg med dette nå i juni... mens den som leder har 144?? Det er jo helt vilt. På to dager liksom. Jeg trodde jeg satt mye her :hilarious:

Ganske aktiv gruppe dette, ja :p

Ja, ingen tvil om at dette er en aktiv gruppe! Synes det er såå koselig :D Lett å få mange innlegg når det er så god aktivitet (og når man ikke jobber.. :rolleyes: :hilarious:).

Jeg har falt helt ut jeg!
Og nå skal nedpakking av leilighet og flytting ta all min forumtid!!

Har ikke sjekket listen, men følte selv at jeg har falt litt ut av forum og at jeg kanskje ikke kommer til å være her så mye i juni bare.
Du er på 24. plass foreløpig da, heldigvis :)

Du er på 24. plass foreløpig da, heldigvis :)

Ja, det er fint. Ser det er flere som går inn for å vinne denne måneden, ganske mye flere nystartede tråder enn forrige måned :)

Ja, det er fint. Ser det er flere som går inn for å vinne denne måneden, ganske mye flere nystartede tråder enn forrige måned :)
Ja får håpe noen herfra vinner noe :) forrige måned hadde de ikke antall nystartede tråder med som kriterie for å vinne, så sikkert derfor. Tror jeg da.

Ja får håpe noen herfra vinner noe :) forrige måned hadde de ikke antall nystartede tråder med som kriterie for å vinne, så sikkert derfor. Tror jeg da.

Jeg tenker det samme!

Back
Topp