Samme her.. Hadde vært så kjekt å vinne et bilsete..Juli snart over spennende å se om jeg kommer meg til 2000 da. Litt opptatt om dagen kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.. Hadde vært så kjekt å vinne et bilsete..Juli snart over spennende å se om jeg kommer meg til 2000 da. Litt opptatt om dagen kjenner jeg
Hadde vært veldig kjekt selv om det er en stund til jeg får brukt det. Kan jo hende jeg klarer målet da, siden jeg bare er et par hundre unna, men baby førstSamme her.. Hadde vært så kjekt å vinne et bilsete..
Har noen hundre innlegg igjen her og! Trodde aldri jeg skulle bikke 1000, men det har jeg jammen meg klart! Godt å bruke ammepausene til noe "fornuftig" ogsåHadde vært veldig kjekt selv om det er en stund til jeg får brukt det. Kan jo hende jeg klarer målet da, siden jeg bare er et par hundre unna, men baby først
Juli snart over spennende å se om jeg kommer meg til 2000 da. Litt opptatt om dagen kjenner jeg
Har noen hundre innlegg igjen her og! Trodde aldri jeg skulle bikke 1000, men det har jeg jammen meg klart! Godt å bruke ammepausene til noe "fornuftig" også
Blir en stund til vi får bruk for det og, men vet av erfaring at det går fort!
Du har baby du nå <3 Ikke stress med premiekrav da.
Ammepausene mine går til babykos kjenner jeg. Blir jo helt oppslukt i det lille nurket mitt♡ hihi
Men stresser ikke med disse innleggene kjenner jeg. Skjer det så skjer det, hvis ikke så er det helt greit
Sant nok Viktig å nyte tiden mens de er små. Stor blir de fort nok!Ammepausene mine går til babykos kjenner jeg. Blir jo helt oppslukt i det lille nurket mitt♡ hihi
Men stresser ikke med disse innleggene kjenner jeg. Skjer det så skjer det, hvis ikke så er det helt greit
Må være veldig kos å ha den nyfødte i armene. Har hun fått navn?
Sant nok Viktig å nyte tiden mens de er små. Stor blir de fort nok!
Sant..Det er det. Nettopp hatt en dupp med henne på brystet. Deilig å sove litt
Navn er ganske sikkert, men må tygge litt til hehe
Usikker på om jeg legger ut navn på åpent forum da...
Det er nettopp det de gjør, så man må nyte den tiden man har
Det er det. Nettopp hatt en dupp med henne på brystet. Deilig å sove litt
Det er det. Nettopp hatt en dupp med henne på brystet. Deilig å sove litt
Kommer ikke til å greie det
Ja det har jeg runda tror jegDu klarer 1.500 da
Så moro. Ja det går unna når man først begynnerHar bare noen og 90 innlegg igjen, så passerer jeg 2000! Det hadde jeg aldri trodd...
Ja, det oppdaga jeg.. Fin måte å "sosialisere" seg på detteSå moro. Ja det går unna når man først begynner