Topp 100 gavedryss i desember! Hva ønsker du å vinne?

Vognen vår er ødelagt :( Kunne faktisk tenke meg å vinne en ny vogn denne gangen.
 
Haha, det lønner seg ikke å se på feil mnd heller!! :p
*panneklask*!!!
Så visst på november lista jeg, lurt å sjekke riktig liste da i det minste. Så da car det ikke så ille -kun ramla ned 3 plasser :D

Kommer en dag i morgen ja, men spørs om jeg får så mye tid til å skracle da. Har en 1årsdag som skal feires ;)
Hahahaha:D ammetåken slår til igjen:D
 
Godt du lever opp til missetittelen din!:D hihi

Hehe, ja ikke sant :p
Er skikkelig ekstremt da -på jobb her en dagen la jeg lommeboka mi inn i kjøleskapet, fant den ved en tilfeldighet når jeg skulle ha lunsj! :eek: :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hehe, ja ikke sant :p
Er skikkelig ekstremt da -på jobb her en dagen la jeg lommeboka mi inn i kjøleskapet, fant den ved en tilfeldighet når jeg skulle ha lunsj! :eek: :p
Hahahahah!:D morsomt!:) jeg skulle ta med meg babycallen igår når jeg skulle til venninnen min på julebord:D haha
 
Å hva har skjedd?:( håper du får deg en plass på topp 10 så du kan vinne den da:)
Ååå neeeei, så kjipt! :(
Hva har skjedd?
Krysser fingrene for at du blir vinneren av vogna!! ;)
Hjulene på vognen er ødelagt. Så da må jeg opp til Barnas hus igjen for å fikse de. Har gjort det en gang før. Også er det ene selen, altså der man klikker sammen beltet blitt ødelagt. Har en Simo vogn. :(
 
Wohoo, da har jeg klatra opp ogjen 4 plasser :D
 
Back
Topp