Topp 100 februar! Vinnere er trukket :)

Jaja, så fikk du noe annet å vente på enn trekningen da;-)
hehe. Eller mer.. ENDA en ting :P hehe Venter på IKM til Venessiela også :P

Ja, du vant jo den sist ;) trenger vell ikke to? Eller en i hvert rom kanskje?? Hihi

Holdee fint med en. har ikke så god plass:p
Sier ikke neitakk til veska da;)

Ja, du vant jo den sist ;) trenger vell ikke to? Eller en i hvert rom kanskje?? Hihi
To kroker, flytte vugge. Hun trenger ikke to.

Jeg derimot, trenger to vesker.

En som stelleveske, den vant jeg for snart et år siden, med bleier jeg snart skal vinne ;-) og smokker jeg har vunnet Babytøy og kluter og sånn der.

Og den nye jeg vil vinne nå, til lommebok, lypsyl, laptop når jeg har med hjem fra jobb, bruk på shopping, med vannflaske, hansker, handlenett, solbriller... Ja jeg må vinne en veske til. Skrev for lite i februar, så mars!!

En som stelleveske, den vant jeg for snart et år siden, med bleier jeg snart skal vinne ;-) og smokker jeg har vunnet Babytøy og kluter og sånn der.

Og den nye jeg vil vinne nå, til lommebok, lypsyl, laptop når jeg har med hjem fra jobb, bruk på shopping, med vannflaske, hansker, handlenett, solbriller... Ja jeg må vinne en veske til. Skrev for lite i februar, så mars!!
kjør på!!! :D

Haha! Jeg DAUER ;) lurt med to vesker ja :p

Gratulerer alle vinnere :D

olivia90 du vant
Butterfly veske fra Butterfly design!

Lillefrø15 du vant
Fødselsdiplom fra NikkNakk

Mirell du vant
Pysj fra Lilleba

Sara du vant
Økologisk tøybleiestartpakke fra GreenRose

Mammahjertet ❤️ du vant
Ulrikk lue og Romle votter fra Vossatassar!

lizzed du vant
Storksak Lucinda Coral - NOK 2149,-

Musemor med to små og en i magen du vant
Flexi Crib

VIKTIG!!!!! Alle vinnere må sende meg mail med navn og nick, adresse, mobilnummer og epost til

tamara.nygaard@sandviks.com

Merk eposten Topp 100 feb + det du vant

Jajaja, jeg vant bleiene!!

enn, yngste ungen min har vært bleiefri i snart et år, og jeg er ikke gravid,<da...

Back
Topp