De to første månedene i dette året har gått så utrolig fort :ODet går fort nå tenk at det er 1. mars i morgen allerede!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De to første månedene i dette året har gått så utrolig fort :ODet går fort nå tenk at det er 1. mars i morgen allerede!
Ja det er skremmende!De to første månedene i dette året har gått så utrolig fort :O
Eller egentlig siden jeg fikk minsten. Allerede 3 måneder! Herlighet.Ja det er skremmende!
Eller egentlig siden jeg fikk minsten. Allerede 3 måneder! Herlighet.
Nei, tidlig i desember blir 3 måneder 5. MarsHar du nyttårsbarn?
Å fortere skal det gå! synes ikke det er lenge siden Vesla ble født... hun er 4!Eller egentlig siden jeg fikk minsten. Allerede 3 måneder! Herlighet.
Huff, ikke si det en gangÅ fortere skal det gå! synes ikke det er lenge siden Vesla ble født... hun er 4!
Å fortere skal det gå! synes ikke det er lenge siden Vesla ble født... hun er 4!
Hold fast ved alle minner!Huff, ikke si det en gang
Jeg gleder meg til lillebror kommer.. Gleder meg til å holde den lille bylten inntil meg!Gleder meg til lillesøster er kommet! Husker ikke hvordan det er å ha en baby lenger jo
Det skal vi gjøreHold fast ved alle minner!
Jeg gleder meg til lillebror kommer.. Gleder meg til å holde den lille bylten inntil meg!
Den beste! gleder meg til ALT!!!Jeg gleder meg til lukta av spedbarn. Babylukta er såååå digg!
Den beste! gleder meg til ALT!!!
ja nattevåk kunne jeg klart meg utenGleder meg til nesten alt, ikke så mye til nattevåk da
Gleder meg veldig til hvordan d blir å se storesøster med lillesøster.
Mmmm....Jeg gleder meg til lukta av spedbarn. Babylukta er såååå digg!
Når er trekning da? like spent hver gang
Godt spm! Kanskje i morgen?