Håper å komme i mål i løpet av morgendagen
Det vil nok gå greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper å komme i mål i løpet av morgendagen
Men er blitt så hekta på strikketeppet mitt nå vil bli ferdigDet vil nok gå greit
Mange innlegg har du nå da?Oida, jeg må visst sette opp tempoet hvis jeg skal klare å kapre stelleveska
Er fortsatt mulig bare å sette av en kveld me skravlingOida, jeg må visst sette opp tempoet hvis jeg skal klare å kapre stelleveska
Føler jeg bør prate litt med gubben også, da Haha!Er fortsatt mulig bare å sette av en kveld me skravling
Er vel på 900 eller noe sånt 100 om dagen, daMange innlegg har du nå da?
Er jo fortsatt 6 dager igjen
Han kan du prate med alle andre kvelder hahaFøler jeg bør prate litt med gubben også, da Haha!
Ja, ikke sant Den følelsen hat jeg ogsåFøler jeg bør prate litt med gubben også, da Haha!
Haha...ikke her hellerHer er ikke samboer så interessert i å prate uansett haha
Haha! Ta kontakt i mars, skal jeg si til hamHan kan du prate med alle andre kvelder haha
Godt å høre det ikke bare er megJa, ikke sant Den følelsen hat jeg også
Her er ikke samboer så interessert i å prate uansett haha
Nei, han her er vel ikke akkurat det han heller, men..Haha...ikke her heller
Hehe ja be han ta kontakt i mars hahaHaha! Ta kontakt i mars, skal jeg si til ham
Godt å høre det ikke bare er meg
Nei, han her er vel ikke akkurat det han heller, men..
Med mindre jeg ikke vinner, for da må jeg satse friskt i mars ogsåHehe ja be han ta kontakt i mars haha
Da baller det fort på seg vettu bånn gass hver måned! Blir avhengig av detteMed mindre jeg ikke vinner, for da må jeg satse friskt i mars også
Det er det jeg er stygt redd for Haha! Konkurranseinstinktet slår tilDa baller det fort på seg vettu bånn gass hver måned! Blir avhengig av dette
Det er det jeg er stygt redd for Haha! Konkurranseinstinktet slår til
I know, blir jo nesten sliten av såntDet er det jeg er stygt redd for Haha! Konkurranseinstinktet slår til
Hahha ja kan være fare for detMed mindre jeg ikke vinner, for da må jeg satse friskt i mars også
Da baller det fort på seg vettu bånn gass hver måned! Blir avhengig av dette
Hahahhaha det kjenner jeg ikke ikke tilDet er det jeg er stygt redd for Haha! Konkurranseinstinktet slår til