Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.
Vi har denne. Er veldig fornøyd med denskulle ønske rekkevidden var noet bedre gjennom litt vegger. Men absolutt en god babycall vi til og med tar med oss når vi reiser
![]()
Vi har en murvegg mellom stua og soverommet og inne i hele leilogheten vår på 110kvm er det full dekning. Men mister dekningen i det øyeblikket jeg ville sette meg på platten rett utenfor døra vår. Det ble for tykk vegg selv om det var bare 10m-15m. Men vanlige innervegger er null problemSå bra, vi er litt spente i forhold til rekkevidden vi også da det er en del vegger mellom stuen/vårt rom til babyens![]()
Så bra, da er det ingen problemVi har en murvegg mellom stua og soverommet og inne i hele leilogheten vår på 110kvm er det full dekning. Men mister dekningen i det øyeblikket jeg ville sette meg på platten rett utenfor døra vår. Det ble for tykk vegg selv om det var bare 10m-15m. Men vanlige innervegger er null problem![]()
Liker godt at den viser rom temperatur ogsåSå bra, daglig det ingen problemvar veldig fancy i forhold til den vi skulle kjøpe selv. Noe som absolutt ikke er negativt
![]()