topcom baby-call

tuppetupp

Gift med forumet
noen som har erfaring? vet det er sagt mye negativt om den..er det noe spesiellt med den som er dårlig?

hva er din erfaring med den? hva var galt?

noen som har noen positivt oxo om den eller?[:)]

synes den er bra, passer ihvertfall til vårt bruk[:D]

Vår bare skurra og tok inn alt mulig. Så den gikk rett i retur.

Jeg har ikke vært fornøyd med den. For det første så tok den inn absolutt alle slags forstyrrelser. Alt fra politiradio til naboens gråtende barn. Etter å ha prøvd alle kanaler,fant vi til slutt en som ikke tok inn forstyrrende elementer. Men,vi har hatt et par hendelser hvor babycallen rett og slett ikke slo inn. Det syntes jeg var ekkelt,og valgte derfor å bytte den ut.

Tror vi har vært heldig med våres,for vi er fornøyd.Har riktignok fått inn både politiradio og annen babycall eller walkie-talkie elelr noe sånt,men har bare bytta kanal ett par ganger så er den like fin.
Holder til vårt bruk[;)]

ORIGINAL: Curl

vi har og er egentlig fornøyd med den, men et unntak.

Når man lader foreldreenheten kan man ikke høre babyen, man lader nemlig i uttaket for høretelefonen og da skrur høytaleren seg av....men bort sett fra det så er det greit for vårt bruk i alle fall.

oy[8|] jeg brukte å ladde den andre callen vi hadde, om natta..så kanshe jeg ikke kan ladde på natta nå da? siden man ikke hører babyen?

får heller sette den på ladding om dagen..

ladder den fort ut foresten?

er forsåvidt fornøyd med den, for vi bruker den ikke ofte og den var jo billig. Det som er negativt er at hvis det begynner å bli litt dårlig med batteri i senderdelen, så slår den plutselig ikke inn......har opplevd noen ganger at den så vidt har skurret, men ikke hørt henne. Det har alltid blitt bedre når jeg har byttet batteri.
Er jo greit hjemme for da kan du bruke strømuttak på senderdelen.

Vi syntes den fungerte helt greit vi, med tanke på prisen vi betalte iallefall [8|]
MEN den kvelden jeg plutseli hørte vesla lå og gråt på rommet sitt, mens baby sittern var helt stille, DA bestemte jeg meg for å kjøpe meg en ny!!
Jeg er heller ikke den eneste i min krets som har vært å bytta nett den babysittern  der[&:]

fornøyd vi, men bruker den sjeldent her i hus =)

Jeg er veldig fornøyd til mitt bruk...
Og jeg bruker min når den lader og den virker å!

Back
Topp