Top Model Norge

Sicily

Forumet er livet
Trodde jeg så ei jeg kjente og ser første episode nå. Fy flate.. Han der Storm. For en frekk, nedlatende jævel! Jeg har jo lyst å hoppe GJENNOM skjermen og si ham noen sannhetsord! 

Og dehr! klarer jeg ikke å se mer... Blir jo flau på jentenes vegne. De klarer jo knapt å formulere forståelige setninger, jo.. [&:]

Holdt å se reklamen for meg gitt.. [:'(]

ORIGINAL: Lena Levegg

Hahaha, ja sant.. [8D] Jeg ser så lite på tv, så jeg har ikke fått med meg det. 

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Lena Levegg

Hahaha, ja sant.. [8D] Jeg ser så lite på tv, så jeg har ikke fått med meg det. 

Hvis du ser lite på tv, ville jeg valgt mine program med omhu.. haha [8D]

Jeg ser all mulig dritt siden jeg jobber natt, men ser heller på blomsterprogram enn det der [:-]

LA Ink nå på TLC.. det er bra tv [8D] hahaha

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: Sicily

Og dehr! klarer jeg ikke å se mer... Blir jo flau på jentenes vegne. De klarer jo knapt å formulere forståelige setninger, jo.. [&:]

Det er klippet og limt verre enn noen gang i år. Det er tross alt tv..
Jeg blir hvertfall nervøs foran et filmkamera og rapper verre enn Karpe Diem når det er på.. [8|]

Er du mye på tv?  [8|]

Med fare for å virke nesevis, men alle de mobbekampanjene som er på VG, i nyhetene, egne programmer på TV, kurs blant lærere. Hvor mange unge jenter som ser på programmer som Top Model? Når det foregår åpenbar mobbing og nedpsyking av jenter i et TV-program som MANGE jenter ser på, så blir jo mobbingen på en måte "legalisert", og tatt lett på. Jeg er for fjerning av slike mobbeprogrammer, og synes DET bør være begynnelse på kampen mot mobbing.
Klarte ikke å se på mer enn noen minutter. Kvalmt! [:'(]

ORIGINAL: Seemless

Med fare for å virke nesevis, men alle de mobbekampanjene som er på VG, i nyhetene, egne programmer på TV, kurs blant lærere. Hvor mange unge jenter som ser på programmer som Top Model? Når det foregår åpenbar mobbing og nedpsyking av jenter i et TV-program som MANGE jenter ser på, så blir jo mobbingen på en måte "legalisert", og tatt lett på. Jeg er for fjerning av slike mobbeprogrammer, og synes DET bør være begynnelse på kampen mot mobbing.

Tenkte noe av det samme, ja..

Hvis ikke de takler det de opplever der kommer de ALDRI til å takle et modell-yrke!
(Forsvarer det ikke sånn sett men det er realiteten..)

Sant det du sier, men sånt skal læres på modell-kurs, og ikke på TV. Mange unge jenter ser på syltynne modeller som skjønnhetsidealer, og når de som "taper" konkurransen, blir mobbet i tillegg, tror noen av jentene som ser på, at sånn skal man gjøre med de som ikke passer inn i den "perfekte" verdenen deres.
Samme konseptet med Idol som var før - ja, det er knallhardt i show business, men det å herse med potensiell popstjerne for å "teste" hvor tøff denne er, hører etter min mening på lukkede auditions, ikke i et program som mange barn og unge over hele Norge ser.

Men det er nå min mening, bra vi alle er forskjellige [:)]

Hvis ikke de takler det de opplever der kommer de ALDRI til å takle et modell-yrke!
(Forsvarer det ikke sånn sett men det er realiteten..)

Sant det du sier, men sånt skal læres på modell-kurs, og ikke på TV. Mange unge jenter ser på syltynne modeller som skjønnhetsidealer, og når de som "taper" konkurransen, blir mobbet i tillegg, tror noen av jentene som ser på, at sånn skal man gjøre med de som ikke passer inn i den "perfekte" verdenen deres.
Samme konseptet med Idol som var før - ja, det er knallhardt i show business, men det å herse med potensiell popstjerne for å "teste" hvor tøff denne er, hører etter min mening på lukkede auditions, ikke i et program som mange barn og unge over hele Norge ser.

Men det er nå min mening, bra vi alle er forskjellige [:)]

Ja, helt enig med deg, men det yrket er ikke sånn..
Har ei venninne som ble oppdaga på Oslo S. 3 uker etter satt ho på fly til Roma, 17 år gammel med null kurs. Bodde hos en familie når jeg var liten og ho datra i huset ble oppdaga da ho var 16. Ble tatt inn i stallen til Anette Stai og ble "gullungen" der med en stor fremtid og begynte å gå catwalk som 17 åring i Paris. Var ikke snakk om no kurs. Selvfølgelig walking-kurs men ikke no annet..
Bransjen er tøff, men det er selvfølgelig noe annet å bli "hengt ut" på tv.
Men når man bevisst melder seg på et underholdningsprogram/reality så burde de vite litt av hva de går til..[:)]

Synes det er forkastelig at jentene ikke får noe opplæring, ikke bare i selve gåinga, men i det hvordan man omgås managere, andre modeller (er overbevisst på at det er en del bitching og divaer i den bransjen) og relasjoner innen bransjen generelt.

Når jeg sier at jeg ikke likte måten programlederene snakka på, tenkte jeg ikke i første rekke på de (ganske voksne) jentene som har meldt seg på programmet, men på de 12- og 13-årige jenter som sitter klistra til skjermen og følger oppglødd med. Som ikke forstår konsekvenser av eventuell mobbing, og vil gjerne være like "kule" med jentene som ikke tilfredsstiller "pene"-krav på skolen og i vennekretsen.

Uansett er det et søpleprogram hvor det er greit å mobbe i all offentlighet, og jeg håper
det blir en stopper for dette før min egen datter blir så stor og opptatt av utseende sitt!!

Enig med Seemles!!![:D]

Jeg husker godt forrige sesong. Da var ei klassevenninne av meg, Christina, med. Hun fikk ikke bli med i første sesong fordi hun var for tynn, og de ville skape gode forbilder. Hun kjempet seg opp noen kilo, og tror dere ikke hun fikk høre at hun hadde for mye i neste sesong da hun var med?? Hun hadde absolutt ikke for mye!

Back
Topp