Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Lena Levegg
Holdt å se reklamen for meg gitt.. [:'(]
Hahaha, ja sant.. [8D] Jeg ser så lite på tv, så jeg har ikke fått med meg det.
ORIGINAL: Vugge
ORIGINAL: Sicily
Og dehr! klarer jeg ikke å se mer... Blir jo flau på jentenes vegne. De klarer jo knapt å formulere forståelige setninger, jo.. [&:]
Det er klippet og limt verre enn noen gang i år. Det er tross alt tv..
Jeg blir hvertfall nervøs foran et filmkamera og rapper verre enn Karpe Diem når det er på.. [8|]
ORIGINAL: Seemless
Med fare for å virke nesevis, men alle de mobbekampanjene som er på VG, i nyhetene, egne programmer på TV, kurs blant lærere. Hvor mange unge jenter som ser på programmer som Top Model? Når det foregår åpenbar mobbing og nedpsyking av jenter i et TV-program som MANGE jenter ser på, så blir jo mobbingen på en måte "legalisert", og tatt lett på. Jeg er for fjerning av slike mobbeprogrammer, og synes DET bør være begynnelse på kampen mot mobbing.
Klarte ikke å se på mer enn noen minutter. Kvalmt! [:'(]
Med fare for å virke nesevis, men alle de mobbekampanjene som er på VG, i nyhetene, egne programmer på TV, kurs blant lærere. Hvor mange unge jenter som ser på programmer som Top Model? Når det foregår åpenbar mobbing og nedpsyking av jenter i et TV-program som MANGE jenter ser på, så blir jo mobbingen på en måte "legalisert", og tatt lett på. Jeg er for fjerning av slike mobbeprogrammer, og synes DET bør være begynnelse på kampen mot mobbing.
Hvis ikke de takler det de opplever der kommer de ALDRI til å takle et modell-yrke!
(Forsvarer det ikke sånn sett men det er realiteten..)
Hvis ikke de takler det de opplever der kommer de ALDRI til å takle et modell-yrke!
(Forsvarer det ikke sånn sett men det er realiteten..)
Sant det du sier, men sånt skal læres på modell-kurs, og ikke på TV. Mange unge jenter ser på syltynne modeller som skjønnhetsidealer, og når de som "taper" konkurransen, blir mobbet i tillegg, tror noen av jentene som ser på, at sånn skal man gjøre med de som ikke passer inn i den "perfekte" verdenen deres.
Samme konseptet med Idol som var før - ja, det er knallhardt i show business, men det å herse med potensiell popstjerne for å "teste" hvor tøff denne er, hører etter min mening på lukkede auditions, ikke i et program som mange barn og unge over hele Norge ser.
Men det er nå min mening, bra vi alle er forskjellige [:)]
Ja, helt enig med deg, men det yrket er ikke sånn..
Har ei venninne som ble oppdaga på Oslo S. 3 uker etter satt ho på fly til Roma, 17 år gammel med null kurs. Bodde hos en familie når jeg var liten og ho datra i huset ble oppdaga da ho var 16. Ble tatt inn i stallen til Anette Stai og ble "gullungen" der med en stor fremtid og begynte å gå catwalk som 17 åring i Paris. Var ikke snakk om no kurs. Selvfølgelig walking-kurs men ikke no annet..
Bransjen er tøff, men det er selvfølgelig noe annet å bli "hengt ut" på tv.
Men når man bevisst melder seg på et underholdningsprogram/reality så burde de vite litt av hva de går til..[:)]