Top Gear Show

MrsPink

Forumet er livet
Noen som skal på det eller?
Og hvilken dag?

Klokka? Vi skal også fredag!

Neimen, det skal vi også! hehe.
Hvor skal dere sitte da?

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: MrsPink

Hvor skal dere sitte da?

Felt 211om jeg ikke husker helt feil...hehe[:D] dere da?

Felt 107. Vi har gallabilletter. Så på kartet, og vi sitter litt i andre enden av der dere skal sitte. Kanskje vi sees. Du får si hei hvis du ser meg.. [:D]

Hvor skal dere sitte da?

Felt 211om jeg ikke husker helt feil...hehe[:D] dere da?

Felt 107. Vi har gallabilletter. Så på kartet, og vi sitter litt i andre enden av der dere skal sitte. Kanskje vi sees. Du får si hei hvis du ser meg.. [:D]

Hehe, det skal jeg. Jeg kan gaule Pinkyyyyyyyyyyyyyyyyy! Vi almuen har bare sølvbiletter...hehe..

Du får gjøre det! Kan jo ende du ser meg.. Du har værtfall sett bilde av meg. Tror kanskje jeg har sett et bilde av deg, om jeg ikke husker feil. Tviler på at jeg klarer å kjenne deg igjen.

I dåpen til Helene, da vi satt i rommet i kirken og ventet på at dåpen skulle starte, var det ei av mammaene som sier: Hei, er du MrsPink?" jeg bare ehh.. ja. hehe. Var utrolig artig. Var ei som var her inne på forumet, Maria08 eller hva hun kaller seg, ikke så aktiv her. Da skulle vi døpe barna våres i samme kirke på samme dag.

Men nå er Ida og jeg syke da, så får se hvordan det går! [&:]

Utrolig dårlig tima. Men jeg bare viste det kom til å skje, vi klarte å holde oss friske i 2 uker.

gubben skal på lørdag[:D]

kjøpte 2 biletter til julegave til han så kunne han velge om han ville ha meg eller kompis med,eg blei utstemte[8D]

Min kjære greide å karre til seg jobb der inne som frivillig, så han er der fra morgen til sen kveld hver dag hele uka. Han er helt i himmelen da, masse biler som han bare har drømt om som han nå får sitte i og kjøre.

Back
Topp