TOP GEAR RULER!!

Purpurea

Gift med forumet
Satt på første rad på showet i dag og jammen var det trøkk.

DE GUTTA ER RÅ!!!!

Flere som var der i dag??

Jeg skal imorgen! Gleder meg sykt!! [:D]

så gøy!! vi skal morgen vi :)

vi var der i dag :D Utrolig bra.!!! 

ORIGINAL: FancyPants

Kjæresten min var der. Hørte det var et forrykende show.[:)]

Ja det var det virkelig. MASSE eksos og røyk

TA MED ØREPROPPER OM DU IKKE LIKER SÅ HØYE LYDER!!
[:)][:)][:)]

Vi var der igår på kveldsshowt. Var knall morro[:D]

Snufs, jeg vil ooog! [:(]

Men har vært TopGear-maraton på BBC idag, såe et LITE plaster på såret [;)]

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

det sto at det en del billetter igjen(det var showet i går da men), kan jo fortsatt være håp hvis du ikke er avhengig av fly og har altfor lang reiserute[:)] Det var sååå verdet det[:D]

ORIGINAL: ~kaos~

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

det sto at det en del billetter igjen(det var showet i går da men), kan jo fortsatt være håp hvis du ikke er avhengig av fly og har altfor lang reiserute[:)] Det var sååå verdet det[:D]

Var MASSE tomme plasser i dag på 12 showet.

Var der i går kl 15. Hadde sølvplasser og det var megabra. Tror vi så like bra når vi så ovenfra som om vi skulle sett rett frem... vanvittig bra[:D]

Vi var der i går på kl 18showet.. DIGGA DET!![:D][:D][:D]
Hadde bronsebilletter og var egentlig forberedt på at vi ikke skulle få sett noe særlig, men vi satt jo på rad 1, så det gikk heeelt fint[:D] Jeg ville bare se mer jeg, når det var over[:(]

Jeg var der kl 18 med gullbilletter og syns showet var kjempe bra, men kunne like gjerne tatt sølv billetter ja, backstage greiene var bare kjedelig og det egen inngang greiene var jo laaang kø og bare stå og glane i et mørkt rom i 30 min[8|]

Ga mye ekstra penger for ingen ting syns jeg da [;)]

nei jeg tviler på at noen hadde fått meg dit om de så prøvde å kneble og dra meg dit.

ORIGINAL: Mrs Lutz

nei jeg tviler på at noen hadde fått meg dit om de så prøvde å kneble og dra meg dit.

Har du sett på programmene?

Man må kanskje ha den form for humor, jeg dro ikke dit for å se på bilene, men for å se showet og alt det sprøe gutta gjør[:)][:)]

Jeg var der igår kl. 15!! KJEMPEGØY!!! Bare synd det ikke varte lenger! De gutta er rå!!! [:D]

(ser forøvring på BBC Knowledge nå.... Hihi)

Vi var der igår og jeg glisa meg gjennom hele showet! Var utrolig kult!!! [:D][:D] 

Back
Topp