Tooooooooorsdag....

sandra 22

Gift med forumet
God morgen..

Her er dagen passe bra i dag, å det er fint siden dagen i dag kan bli ganske stressende..
Mannen har bursdag i dag så i kveld kommer noen i familien hans å skal spise hjemmelaget koldtbord å kaker[;)]
Ellers i dag er det lege-tur, foreldremøte i bhg,nav tur..

Så når kvelden kommer blir det nok godt å synke ned i stolen å se på litt tv..

Ha en strålende dag alle sammen[:)]

Hei hei!

Nå skal jeg hive meg rundt å få på noe annet enn nattkjole[8D]

Så må vi på en liten rundtur - el kjøp for å finne ut av når vi får ny vaskemaskin, renseri for å få råd om hvordan få kattpisslukt ut av bilen, og mulig besøke mamma en tur.

Jeg må til legen i dag å sjekke urinprøve og blodtrykk, veide meg i går å fant ut at jeg har lagt på meg nesten 7 kg på mindre enn 2 uker.. så det stemmer nok at jeg er blitt full av vann[&o]
Frykter det er noe svangerskapsforgiftningtull igjen[&:]

Så blir det vel hjemme, lage middag, spise, kose med Amalie også skal jeg på modningsakupunktur[:)]

sandra 22: Kos dere med feiring i kveld[:)]

Mamma til Andrea: Oi, så spennende! Lykke til[:D]

Mårnings[:)]

Og til alle dere gravide, jeg er grønn av missunnelse. Jepp vet dere knurrer der dere sitter med masse vann og ryggvondter, men jeg og vil ha baby igjen...og fø igjen, oppleve alt engang til. Og jeg er ikke i nærheten av gravid engang[:D] Men til opplysning har jeg og mannebeinet diskutert at en til ikke er så dumt likevel...vel og merke om ca to år....

Så min dag da....i dag, eller egentlig denne uken er en uke som ikke har nok timer rett og slett. Har fått faste vakter på butikken en stund fremover. Og takk gud for det, kjedelig med strøjobber. Så kl to skal jeg på jobb, og til nå har jeg vært på den andre strøjobben min og vasket selskapslokalet nedi veien her. 2,5 time effektiv trening. Som om det ikke er nok har jeg fått for meg århundrets vårrengjøring, så før jobb skal jeg prøve å få shina ferdig rommene til guttene.

I kveld er det bare avslapping i armkroken til koserusken min. Han skal reise offshore i morgen igjen, så skal sitte å svelge klumper i halsen[:(][:)] Jepp, det var min dag....

sandra22: Kos dere med bursdagsfeiring! [:D][:D]
Mamma til Andrea: Spennende tider i møte! [:)] Hadde INGEN tegn dagen før termin med Tobias jeg heller, men han ble likevel født 05.53 på termindagen [;)] Hold ut, snart er du ferdig! [:)]
Destiny: Lykke til på kontroll, må få høre åssen det gikk da! [:)]
Mamma Propell: kjekt med faste vakter! Kos deg i kveld [:)]

God formiddag! [:)]

Jeg har sendt ungene i bhg, og dro selv på PulsSpinn og Pump. Deilig! [:D] Veide meg forresten i dag, og hadde gått ned 900 gram siden i går, og det kan virkelig stemme, for jeg tissa enormt mye i går, og har kjent at jeg har hatt litt vann i kroppen et par-tre dager. Nå er det visst borte, og med de 900 grammene, så har jeg gått ned akkurat 20 kg! [:D]
Nå skal jeg dusje, så blir det lunsj, klesvask og håndarbeid (du stresser meg med sf-mistanken, Destiny!), før ungene skal hentes igjen. Tenkte å sykle og hente dem i dag, men jeg tror sykkelvogna skulle ha fått en vårshinings først. Vi får se!
Ha en flott vårdag dere, her skinner sola og det er godt og varmt! [:D]

ORIGINAL: sandra 22

Skrållan.....grattis med -20 kg,WOW du har virkelig stått på[;)]

Tusen takk sandra! [:D][:D] Har tatt meg 13 mnd, men jeg er fornøyd! [:)]

Back
Topp