tonky...

schnuppa

Forumet er livet
Er du på føden?? Du har jo ikke vært inne siden i går rundt 15:30. Spennende altså.. Noen som vet noe???

hmmm....si det...er nok noe i gjerde....
[:)]

ser på generell at memme har fått!!![:D]grattis![:)]

Her skjer det ting... Men desverre ikke hos meg[&:][&:]

Er så spent på Tonky jeg..

Schnuppa : du får ta en "førstegangsgravid" og ploppe ut ungen før termin [;)], hehe.....
Skulle ønske det kom en enkel oppskrift på å få de små ut, slik at man kunne velge selv når det skulle skje! Hadde vært noe det! "Lørdag kl fem er passe tid, da skal jeg føde!!" [;)] Alle vi som er igjen i juliklubben nå, skulle vel aller helst ønske at fødselen hadde skjedd i går [8|]!

Jaja, verden er brutal, er ikke så mye man får gjort med det! Og når det lille man får gjort ikke fungerer, ja så har vel bebbissen det altfor godt inni der da [:)]. Du sa det så godt her i et innlegg tidligere denne uken : vi er en bakemaskin (og ting smaker ikke godt om det blir tatt ut for tidlig [;)])

Nei, nå skriver jeg mye rart her.....kan jeg skylde på varmen, phu.....???? [:D]

halloen he ikkje fått eg nei....he vore på modningsakkupunktur i dag...Håpe nå at kanskje det virke.He hatt vondt ganske lenge nå,meen foreløpig så he eg ennå baby i magen[:@]

ORIGINAL: lucky2

Schnuppa : du får ta en "førstegangsgravid" og ploppe ut ungen før termin [;)], hehe.....
Skulle ønske det kom en enkel oppskrift på å få de små ut, slik at man kunne velge selv når det skulle skje! Hadde vært noe det! "Lørdag kl fem er passe tid, da skal jeg føde!!" [;)] Alle vi som er igjen i juliklubben nå, skulle vel aller helst ønske at fødselen hadde skjedd i går [8|]!

Jaja, verden er brutal, er ikke så mye man får gjort med det! Og når det lille man får gjort ikke fungerer, ja så har vel bebbissen det altfor godt inni der da [:)]. Du sa det så godt her i et innlegg tidligere denne uken : vi er en bakemaskin (og ting smaker ikke godt om det blir tatt ut for tidlig [;)])

Nei, nå skriver jeg mye rart her.....kan jeg skylde på varmen, phu.....???? [:D]

He he ja ikke sant, men desverre vi kan ikke styre det selv... Vil vil, men neida... Svoger tror den kommer 24, samboer tror 22 jeg tror 27. He he så får vi se om hvem som har rett. Går nok ut i august skal du se...

Du er nå over tiden og jeg synes synd på deg[:o]... Hadde blitt gærn jeg. Om en uke er jeg over tiden også , da kommer jeg til å dø....[&:][&:]For nå er jeg rimelig fødeklar...

Back
Topp