Tonje!

Citti

Forumet er livet
Har dere gått fra hverandre? Så trist! Hvordan kom det til det?
Husker dere slet jo litt, men så ble det jo bedre..?[8|]

dytt

hei!! ja vi har nok gått fra hverandre ja... etter mye tull, gikk det jo bra en stund, men forholdet begynte egentlig å skrante igjen rett etter filip kom...de to første dagene var han helt fantastisk, men så gled han bare tilbake til det gamle igjen, og jeg fikk ingen hjelp selv om jeg slet endel i begynnelsen... jeg forstod hvorfor han var som han var, da jeg for ikke lenge siden fant ut at han hadde gjemt bort regninger i stedet for å betale de, og heller brukt masse penger på seg selv. Og siden nesten alle regningene står i mitt navn, er det jeg som må slite med de når de nå har kommet til inkasso [&:] da sa det stopp for meg, og jeg sa til han at han måtte komme seg ut... så får han heller få orden i økonomisansen sin før jeg i det hele tatt orker å tenke på å kanskje komme sammen igjen... å slite økonomisk har vi gjort før, og det orker jeg ikke igjen [:'(]

Så det var den historien.,.. hehe... men trives godt alene egentlig! har bare meg og mitt å tenke på utenom barna sitt selvfølgelig, men det er jo bare koselig [:)] det blir enda bedre om eksen får egen leilighet nå, så kan vi se om delt foreldreomsorg funker for emily [:)] blir nok rart å bare ha henne annenhver uke ja... men sikkert bra for henne å være mye sammen med pappaen sin som hun forguder [:)]

Trist at det endte sånn, men det er vel for det beste.. Akkurat som hos oss!
Det er så likt! "Sambo" har også flyttet ut. Vi kjente jo hverandre igjen i hverandres historier...[;)]

Vi klarer oss supert alene og vi, eller hva?[;)]

hehe.. ja vi har faktisk veldig like historier!! artig [:)]
Ja vi klarer oss mye bedre alene...!! Slippe å måtte styre med enda en utenom barna! Skal bli godt å bli kvitt endel ting her hjemme nå kjenner jeg - kjøpe litt nye ting som bare er mitt!! Nesten alt her i huset er hans da egentlig - men han lar meg heldigvis beholde noe - for eksempel hvitevarene...!! jobben vil ikke miste han om han må flytte til en annen kommune, så de betaler nye hvitevarer og sånt heldigvis... og de møbler han trenger.. så jeg kan bare si hva jeg ikke vil ha, så får jeg beholde resten [;)] god deal [:D]

Så bra!!

Her er det jeg som har hvitevarene, men mesteparten i stua tar han med...
Får bare spare opp til nytt![:)]

får gjøre det [:)] jeg kommer jo til å få en enorm inntekt i forhold til det jeg er vant til (5000 mnd i studielån [8|]) så jeg kommer jo til å ha det luksus fremover!! hehe [:D] skal bli deilig å ha oversikten over egen økonomi igjen!! [:D]

Back
Topp