Ane_Rikke
Glad i forumet
Alle kommentarene på bloggen hennes er sletta....
men innlegget ligger fortsatt på nett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle kommentarene på bloggen hennes er sletta....
jepp! Man får aldri slettet alt fra internettenmen innlegget ligger fortsatt på nettBare ikke på den bloggen
Enig! Hvorfor skal det kun skrives om når hun er lykkelig og "perfekt"? Hykler...Så utrolig "PRkåt" som Tone er, kan hun faktisk ikke regne med noe annet! Jeg har stortsett bare lest overskrifter og heller ikke lest innlegget til Burmeister, men det blir ikke skrevet mindre om henne enn hva det hadde vært, om hun hadde vært "IT" i f.eks USA. Min mening![]()
det som står i bloggen stemmer har jeg fått bekreftahusker ikke om det stod noe om David Eriksen men hun har iallefall vært der også. Ganske ofte....
da såHvem kan bekrefte det uten å ha vært i samme seng som dem det gjelder? :/
Så utrolig "PRkåt" som Tone er, kan hun faktisk ikke regne med noe annet! Jeg har stortsett bare lest overskrifter og heller ikke lest innlegget til Burmeister, men det blir ikke skrevet mindre om henne enn hva det hadde vært, om hun hadde vært "IT" i f.eks USA. Min mening![]()
da så
kan ikke bekrefte at det er krig i verden jeg heller, men jeg vet det![]()
da så
kan ikke bekrefte at det er krig i verden jeg heller, men jeg vet det![]()
vet det var dum sammenligning!!!! men da kan vi tydeligvis ikke vite noe da, ettersom vi ikke er overalt der det skjer! DET jeg mente.... Men det var jo dritteit!Dummeste jeg har hørt... Hvordan kan du bekrefte dette????
vet det var dum sammenligning!!!! men da kan vi tydeligvis ikke vite noe da, ettersom vi ikke er overalt der det skjer! DET jeg mente.... Men det var jo dritteit!
Jeg spurte ei som visste det! Hun kjenner journalister... Og hun hadde ikke lest bloggen, men fortalte mer eller mindre det som stod der...
Jepp, jeg er dum og jeg er godtroende!
Ifølge henne visste alle at dette stemte. Hadde vel neppe brydd seg om rykter som kun er rykter... Men joda, de blåser det opp så det blir enda mer skriverier om det! Men hva vet vel jeg?? Og hvem k****** typen til lillesøstra si liksom....
Nettopp... TAKK!!!Hihi.. Det er jo aldri noen andre som vet at noen har hatt sex. Jeg har INGEN venninner som forteller meg når de har hatt sex med noen.....![]()
kan virke sånn.....Hjelpes! er tone virkelig sånn?