Toneskandalen..

Så utrolig "PRkåt" som Tone er, kan hun faktisk ikke regne med noe annet! Jeg har stortsett bare lest overskrifter og heller ikke lest innlegget til Burmeister, men det blir ikke skrevet mindre om henne enn hva det hadde vært, om hun hadde vært "IT" i f.eks USA. Min mening ;)

Hjelp, scrollet raskt gjennom bloggen hans, og han fyren der virker jo helt fullstendig blåst! Bruk tida di på noe som betyr noe da, ikke bare prøv å tjen penger på å skrive dritt om andre! #provosert

men innlegget ligger fortsatt på nett ;) Bare ikke på den bloggen
jepp! Man får aldri slettet alt fra internetten:) hun bruker for mye kalorier på det der.

Jeg syns det blir helt feil å tenke at siden de er kjendiser så må de tåle det. Skjønner ikke de som tenker dette. Er jo også de som er ufrivillig i rampelyset og fortsatt må de tåle slikt? De er fortsatt mennesker som blir såret av stygge kommentarer, ytringsfrihet og at de må tåle det...Pffffft! ja jøss! Har man ikke noe fint å si, så hold munn:)

Selvom de gjør sitt beste for å gjøre alt rett, så kan det komme ut EN setning feil, og da er det baluba, vg har 10 artikler om det, intervjuer professorer og statsråder for å få en kommentar, samt andre kjendiser. Kanskje de vrir og vender på det også, så blir det blogget om dette, artikler kobles opp på facebook, diskusjoner på forskjellige forum som går HELT ut av kontroll. Alt dette, for en liten setning som kom ut litt feil. Beundrer den personen som aldri sier noe feil, finnes det egentlig? Men på den "gode" siden, så får jo nå denne bloggeren smake litt på det å være i rampelyset, så får vi se hvor godt han liker baksnakkingen og de ufine kommentarene:)

Misunner virkelig ikke kjendiser uansett hvor rik og flotte de er, jeg kan si noe teit uten at det er på forsiden til vg, dagbladet, se og hør osv 1 time senere... Whohoo!!! :D

Så utrolig "PRkåt" som Tone er, kan hun faktisk ikke regne med noe annet! Jeg har stortsett bare lest overskrifter og heller ikke lest innlegget til Burmeister, men det blir ikke skrevet mindre om henne enn hva det hadde vært, om hun hadde vært "IT" i f.eks USA. Min mening ;)
Enig! Hvorfor skal det kun skrives om når hun er lykkelig og "perfekt"? Hykler...
Og media legger jo opp til dette! Synes det er helt på trynet at han bloggeren blir saksøkt! Hadde det ikke vært for nettavisene hadde ikke dette blitt blåst opp så sinnsykt! Hadde det ikke vært for nettavisene hadde heller ingen visst hvem Tone var...

Synes at alle folk, uansett hvor offentlige de er, skal ha lov til å få skjerme om sitt privatliv og selv velge hva de vil dele med resten av verden. Skjønner ikke hvorfor de skal måtte "finne seg i" å bli uthengt kun pga underholdningsverdien evt folks umettelige og ekstreme nysgjerrighet...."Se og hør"-kulturen lenge leve?! Er jo snakk om en urbanisert form for bygdeslarv og bygdetroll dette som står i blogger og ukeblader, skjønner ikke hvorfor folk er så inmari interessert i alt mulig møl - hva med å bruke sitt engasjement på viktige ting i livet og samfunnet for øvrig??!

det som står i bloggen stemmer har jeg fått bekrefta:) husker ikke om det stod noe om David Eriksen men hun har iallefall vært der også. Ganske ofte....

det som står i bloggen stemmer har jeg fått bekrefta:) husker ikke om det stod noe om David Eriksen men hun har iallefall vært der også. Ganske ofte....

Hvem kan bekrefte det uten å ha vært i samme seng som dem det gjelder? :/

Hvem kan bekrefte det uten å ha vært i samme seng som dem det gjelder? :/
da så:-)
kan ikke bekrefte at det er krig i verden jeg heller, men jeg vet det:)

Her er innlegget om du har lyst til å lese det; http://20juli2012.blogspot.no/2013/...3/02/sannheten-bak-hvorfor-det-ble-slutt.html :) Hvorfor ikke bruke fredagskvelden på å google litt.

Jeg forstår jo at man egentlig burde holde seg til å si fine ting, og holde kjeft om det andre, og jeg er egentlig enig i det. Samtidig blir man jo litt irritert når noen får lov til å bestemme akkurat hvilke bilder som er finest å ha på forsiden av avisen, og hvordan sitatene skal være formulert i absolutt alle saker om seg selv. Det blir jo veldig skjevt. Det er som en rosablogg, bare at alle journalistene i Norge hjelper til. Og jeg er ikke så positiv til rosa-blogging i utgangspunktet, så da hjelper det ingenting for meg når flere bidrar til å fremstille en person/ett par som himla perfekt hele tiden. Jeg føler de har blitt dytta langt ned i halsen på meg selv om jeg i utgangspunktet ikke har ønsket å følge med på dem. Derfor har jeg mindre empati med dem når skittentøyet deres flagrer fritt i vinden (de har jo alltid frontet privatlivet sitt offentlig), enn når skittentøysvasken hører til kjendiser som aldri har brukt VG/Dagbladet/Se&Hør som sin personlige rosablogg. Kjendiser som er kjent fordi de er dyktige i sitt fag, men som aldri stiller opp til noe annet enn fag-relaterte intervjuer. De fortjener jo at journalistene også fokuserer på faget deres. Da fokuserer de jo tross alt på det samme. :)

da så:)
kan ikke bekrefte at det er krig i verden jeg heller, men jeg vet det:)

Hihi.. Det er jo aldri noen andre som vet at noen har hatt sex. Jeg har INGEN venninner som forteller meg når de har hatt sex med noen..... ;)

Dummeste jeg har hørt... Hvordan kan du bekrefte dette????
vet det var dum sammenligning!!!! men da kan vi tydeligvis ikke vite noe da, ettersom vi ikke er overalt der det skjer! DET jeg mente.... Men det var jo dritteit!
Jeg spurte ei som visste det! Hun kjenner journalister... Og hun hadde ikke lest bloggen, men fortalte mer eller mindre det som stod der...
Jepp, jeg er dum og jeg er godtroende!
Ifølge henne visste alle at dette stemte. Hadde vel neppe brydd seg om rykter som kun er rykter... Men joda, de blåser det opp så det blir enda mer skriverier om det! Men hva vet vel jeg?? Og hvem k****** typen til lillesøstra si liksom....

vet det var dum sammenligning!!!! men da kan vi tydeligvis ikke vite noe da, ettersom vi ikke er overalt der det skjer! DET jeg mente.... Men det var jo dritteit!
Jeg spurte ei som visste det! Hun kjenner journalister... Og hun hadde ikke lest bloggen, men fortalte mer eller mindre det som stod der...
Jepp, jeg er dum og jeg er godtroende!
Ifølge henne visste alle at dette stemte. Hadde vel neppe brydd seg om rykter som kun er rykter... Men joda, de blåser det opp så det blir enda mer skriverier om det! Men hva vet vel jeg?? Og hvem k****** typen til lillesøstra si liksom....

Hjelpes! er tone virkelig sånn?

Back
Topp