Altså Tone lever jo av navnet sitt, og kun det.. Ho har selv valgt å utlevere seg selv i serien sin som heter " Tone". Og når man har valgt å utlevere seg selv sånn, og livet sitt, så er det også sånn som skjer når det skjer noe som ikke bare er rosenrødt. Dessuten har Aksel og Tone vært svært utleverende med sitt privatliv f. Eks gjennom twitter eller media generelt. Sier seg selv at de også blir omtalt når det blir slutt..
Jeg synes det hadde vært annerledes hvis det var kjendiser som til vanlig skjermet om sitt eget privatliv, og ikke utleverte det i den grad Aksel og Tone ( mest Tone) har gjort.. Er mange sangere, skuespillere eller kjendiser som verner om privatlivet sitt og ikke utleverer alt som skjer. Og de brudda blir jo ikke mye omtalt i media heller.. Bare noen notis, så er det glemt.
Dessuten synes jeg det er merkelig at Tone har giddet og hause opp denne saken så utrolig mye som ho har gjort ved å ansette advokat, uttale ( gjennom advokaten sin) at de skal ruinere bakmannen av bloggen økonomisk osv. Hvis ho ikke hadde gjort dette tror jeg VELDIG mange færre personer hadde fått med seg saken.. Eneste grunnen til at det har blitt så kjent nå er pga den opphausinga de har valgt. Hvis det blir rettssak får jo omtrent ALLE vite hva som stod der..