Toneskandalen..

Skal ikke offentlige personer ha krav på privatliv, og beskyttelse mot det som er pure rykter, som denne bloggeren umulig kan ha noe hold for å forsvare?

Nei, jeg synes ikke offentlige personer skal måtte tåle dette. Da må forfatteren av ryktene også tåle å få smikk tilbake ;) Håper hun vinner hele dritten! Dette fortjener hun ikke, stakkar.

Jeg syns jo det fremstilles veldig påståelig og spekulativt, men som om det var pur sannhet. Litt konspirasjonsteori liksom.

Rett til privatliv eller ei, jeg syns det er helt SYKT hvor mye det har vært i media om bruddet. Er det noen som bryr seg så mye om det?

Jeg er ingen fan av Tone, men jeg syns det er unødvendig å henge ut bestemte folk på nettet. Kjendiser eller ikke. Det er usmakelig.

Hehehe:D:D:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

For å vite at dette er sant, må han være enten Tone eller Aksel, noe han ikke er. Ergo, det er rykter. Videre lurer jeg på hva han har igjen for å fortelle alt dette? Å sladre om andres utroskap handler ikke om ytringsfrihet. Latterlig innlegg.

Hvor er innlegget? Vil lese det før jeg svarer på om de bør tåle det...

Ja såpass bør tone tåle ;) Aksel har ikke kommentert det og driter vel i rykter og det står det respekt av :) Tone er en sutrekjerring :)

Synes synd på de offentlige personene for når det skjer noe blir det store oppslag om det men sånn er det vel å være kjendis,lite privatliv...Uansett hva som er sant eller ikke så bryr jeg meg ikke så veldig om det..

de må tåle at det skrives dårlig om dem også, ikke kun når alt går rette veien! All pr er god pr... Tror alle inklusive meg selv driter i hvem de har p***! Er media som hauser det opp.

Hvor er innlegget? Vil lese det før jeg svarer på om de bør tåle det...

Orginalinnlegget er sensurert her; http://christianburmeister.no/2013/02/28/den-sensurerte-versjonen-av-innlegget-om-aksel-og-tone/, men du finner kopier av den usensurerte versjonen forskjellige steder på nett. F.eks. hvis du leser en av kommentarene her http://fortelldinhistorie2.blogg.no/1362178399_bruddet_mellom_tone_d.html ("Sannheten bak hvorfor det ble slutt mellom Tone og Aksel"). Innleggene forsvinner fort, så jeg tror Elden og Tone jobber svært aktivt med å sjekke hva som finnes på google.

Takk Lykkeliten86:)

Altså nå ville ikke jeg postet slik om mine venner eller folk jeg kjente til på nettet. Så hvorfor skal kjendiser måtte tåle at alle vet sånne private ting?

Men nå synes jeg det er forskjell på kjendiser også da. Det er de som er kjent for sitt yrke og holder dette i fokus i media. Men tone er veldig prkåt og vil ha oppmerksomhet og bruker media for å fremme seg selv og ikke bare musikken sin. Da er det noe helt annet.

Altså Tone lever jo av navnet sitt, og kun det.. Ho har selv valgt å utlevere seg selv i serien sin som heter " Tone". Og når man har valgt å utlevere seg selv sånn, og livet sitt, så er det også sånn som skjer når det skjer noe som ikke bare er rosenrødt. Dessuten har Aksel og Tone vært svært utleverende med sitt privatliv f. Eks gjennom twitter eller media generelt. Sier seg selv at de også blir omtalt når det blir slutt..

Jeg synes det hadde vært annerledes hvis det var kjendiser som til vanlig skjermet om sitt eget privatliv, og ikke utleverte det i den grad Aksel og Tone ( mest Tone) har gjort.. Er mange sangere, skuespillere eller kjendiser som verner om privatlivet sitt og ikke utleverer alt som skjer. Og de brudda blir jo ikke mye omtalt i media heller.. Bare noen notis, så er det glemt.

Dessuten synes jeg det er merkelig at Tone har giddet og hause opp denne saken så utrolig mye som ho har gjort ved å ansette advokat, uttale ( gjennom advokaten sin) at de skal ruinere bakmannen av bloggen økonomisk osv. Hvis ho ikke hadde gjort dette tror jeg VELDIG mange færre personer hadde fått med seg saken.. Eneste grunnen til at det har blitt så kjent nå er pga den opphausinga de har valgt. Hvis det blir rettssak får jo omtrent ALLE vite hva som stod der..

Det er medaljens bakside..skal du vere i det offentlige rom, må du også forvente at negative ting kjem ut.

Værsågod! :) Takk google. ;)

Det er ikke bare Tone som har hyret advokten. Både Lene og Aksel har også hyret Elden, og jeg tror det stod ett sted at enda en av de som ble navngitt i blogg-innlegget er med på søksmålet, men ikke vil si navnet sitt enda en gang høyt. Jeg leste også at de i fellesskap hadde blitt enige om at det holdt at Tone og Elden uttalte seg utad, men at de andre skulle være tause rundt søksmålet. Så jeg tror det er PR-strategier ute og går bakom nå også. Jeg merker at jeg ikke helt har den største medfølelsen når man så til de grader utleverer glansbilde-versjonen av seg selv på sosiale medier og TV-serier osv., da vil jo noen komme å fortelle om det som er bak glansbildet. Det er stor forskjell på kjendiser som kun uttaler seg om yrket sitt, og aldri utleverer noe om privatlivet, og de som nesten daglig kommenterer noe utad om privatlivet sitt. Tone hører til den siste kategorien.

Altså Tone lever jo av navnet sitt, og kun det.. Ho har selv valgt å utlevere seg selv i serien sin som heter " Tone". Og når man har valgt å utlevere seg selv sånn, og livet sitt, så er det også sånn som skjer når det skjer noe som ikke bare er rosenrødt. Dessuten har Aksel og Tone vært svært utleverende med sitt privatliv f. Eks gjennom twitter eller media generelt. Sier seg selv at de også blir omtalt når det blir slutt..

Jeg synes det hadde vært annerledes hvis det var kjendiser som til vanlig skjermet om sitt eget privatliv, og ikke utleverte det i den grad Aksel og Tone ( mest Tone) har gjort.. Er mange sangere, skuespillere eller kjendiser som verner om privatlivet sitt og ikke utleverer alt som skjer. Og de brudda blir jo ikke mye omtalt i media heller.. Bare noen notis, så er det glemt.

Dessuten synes jeg det er merkelig at Tone har giddet og hause opp denne saken så utrolig mye som ho har gjort ved å ansette advokat, uttale ( gjennom advokaten sin) at de skal ruinere bakmannen av bloggen økonomisk osv. Hvis ho ikke hadde gjort dette tror jeg VELDIG mange færre personer hadde fått med seg saken.. Eneste grunnen til at det har blitt så kjent nå er pga den opphausinga de har valgt. Hvis det blir rettssak får jo omtrent ALLE vite hva som stod der..
Jeg tenker det samme

Helt enig!

Og vil til slutt bare si at det er mye "shit" i underholdningsbransjen og flere forhold er mer for PR'ns skyld enn noe annet. Så uavhengig om dette er sant eller ikke så er det en viss sannsynlighet for at det kan være hold i noe av dette.

Og sannheten får vi nok aldri vite - jeg tror neppe at noen av disse kjendisene vil komme med noe annet en avkreftelser :p

Alle kommentarene på bloggen hennes er sletta....

Back
Topp