Tone Damli Aaberge er fantastisk!

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Flott dame, og hun virker faktisk ganske hyggelig :)
Hun har oppnådd mye til tross for ung alder, så noe vett har hun nok også ;)

Helt enig

ORIGINAL: vidunderet

ORIGINAL: studentmamma1987

[:'(] Dere med sånne tryner er bare misunnelige !

Finner virkelg ikke NOE ved henne det ikke går ann å IKKE like [:D]

Kan ramse opp eg: Dialekt, selvtillitten og musikkstilen..

Ja nei, det er vel fy fy å ha selvtillit.[&:]

Sangen sugde vertfall HARDT..

En kjempesøt jente, men jeg for min del har aldri sett den store greia. Ser f.eks ikke den store forskjellen mellom Tone og kordamene, de er alle søte på "samme" måte. Mer jente enn dame, syns jeg. Smaken er som baken og godt er det

Førøvrig grusom sang

ORIGINAL: ¤Charlotte¤

Har dessverre ikke sansen for dama, for hun er OVERALT - reklamer, blader osv osv osv... Synes ikke musikken hennes er så fantastisk, ganske grei å høre på, og søt stemme. Men vedder på at det finnes ihvertfall 1000 jenter i Norge som synger bedre og ser bedre ut. Klart, når man blir sminka og kledd opp og ned i flere timer, så ser man bra ut. Og synes ikke man går til middag på Slottet i en kjole som puppene er i ferd med å dette ut av [8|]

Haha, chill sjalubill!

Puppene var jo ikke på vei noe sted!
1000 jenter som synger bedre , og ser bedre ut? Neppe.

Tone er ofte veldig naturlig, sikkert uten sminke nesten.
Hun er veldig sunn og pleier seg selv... da blir man faktisk pen!

Må bare si en ting til...
Hun sang med playback der,kunne man både se og høre...
Syns ikke noe om det når det er i sånne settinger..Burde kunne synge live om man skal kunne kalle seg artist og få respekt...[;)]Er verken sjalu eller misunnelig for det,liker henne sånn utenom det...=)

Har dessverre ikke sansen for dama, for hun er OVERALT - reklamer, blader osv osv osv... Synes ikke musikken hennes er så fantastisk, ganske grei å høre på, og søt stemme. Men vedder på at det finnes ihvertfall 1000 jenter i Norge som synger bedre og ser bedre ut. Klart, når man blir sminka og kledd opp og ned i flere timer, så ser man bra ut. Og synes ikke man går til middag på Slottet i en kjole som puppene er i ferd med å dette ut av [8|]

Herregud for et latterlig innlegg, like latterlig som argumentene!
Syntes det oser av misunnelse og jantelov!!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Syns ikke noe om det når det er i sånne settinger..Burde kunne synge live om man skal kunne kalle seg artist og få respekt...[;)]

Det får de faktisk ikke lov til![;)]

Syns ikke noe om det når det er i sånne settinger..Burde kunne synge live om man skal kunne kalle seg artist og få respekt...[;)]Er verken sjalu eller misunnelig for det,liker henne sånn utenom det...=)

Alltid playback på senkveld.
Men er enig.. burde synge live, men jeg veit hun kan så[:)]

Syns ikke sangen var WOW.

ORIGINAL: Jadasåneida

Syns ikke noe om det når det er i sånne settinger..Burde kunne synge live om man skal kunne kalle seg artist og få respekt...[;)]

Å..? hvorfor ikke ...? trodde det jeg....jadasåneida daså[:D][:D][:D]Hahahahaha !!!!

ORIGINAL: vidunderet

ORIGINAL: studentmamma1987

[:'(] Dere med sånne tryner er bare misunnelige !

Finner virkelg ikke NOE ved henne det ikke går ann å IKKE like [:D]

Kan ramse opp eg: Dialekt, selvtillitten og musikkstilen..

Å..? hvorfor ikke ...? trodde det jeg....jadasåneida daså[:D][:D][:D]Hahahahaha !!!!

Ha ha![8D]
Veit ikke hvorfor. Kjenner noen som skulle opptre en gang, og de fikk ikke lov til det...

Ha ha![8D]
Veit ikke hvorfor. Kjenner noen som skulle opptre en gang, og de fikk ikke lov til det...
Overtrøtt much..? eh ja...[8D]

Hun er både pen, vakker, smekkerlekker, å i tilegg så synger hun HELT okay...sååååå....jeg har overhode ikke noe imot henne[:D][:D][:D][:D]

Har sett henne usminket og mange ganger, like pen selv om[:D]

Så det her er en typisk tøsette anstendig kjole for slottsmiddag??

Herregud for et latterlig innlegg, like latterlig som argumentene!
Syntes det oser av misunnelse og jantelov!!

Hmm... MÅ man være misunnelig fordi man synes folk bør være mer tildekket på kongelig besøk, eller fordi man mener at det er PR-kåtskap å stille opp på alle reklamer og i alle manneblader? Javel... Ingen misunnelse fra min side forresten, hadde aldri orket kjendisliv der man blir eksponert 24/7, og privatlivet ditt blir brettet i alle medier [8|] Synes de kjendisene som orker presset, er veldig tøffe og ikke bryr seg om hva andre mener.

Har da ikke sagt at man MÅ? Sa hva jeg syntes innlegget oste av...

Slenger med et bilde der puppa nærmest spretter ut og opp i trynet ditt!

Syns nå all sminka hennes ødelegger masse jeg da, syns ikke ho kler så mye.. Ser bare snodig ut :P
Ho er jo så mye nydeligere naturlig!
Søt stemme og, men er ikke fan av personligheten hennes, ho virker så tilgjort.. [:'(]

Back
Topp