Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: leoleo
ORIGINAL: hissigproppen FLODE
Jeg vet ikke hva det er jeg... [8|]
Men nå fikk jeg lyst på gløgg... [:D]
Det er jo kjempegodt, men det har vel mange forskjellige navn...
Juleøl, tomteøl, julebrygg...
ORIGINAL: Helene...
Hehe. [:D] Alltid hatt tomtebrygg hjemme til jul, men litt usikker på åssan pappa har gjort. Han bruker hvertfall sånn essens du får i butikken, tror det står oppskrift på flaska. Viktig og la det stå varmt og lunt i begynnelsen av gjæringsprossessen. Før brukte vi glassflaske med kork, men har finni ut at det fungerer like bra med vanlige plastflasker og skrukork. Står det for kort tid blir det lite futt, for lenge kan det eksplodere, samme med for lite/for mye gjær... Ellers husker jeg ikke så mye av selve prossessen, men du får spørre hvis det er no, så skal jeg sende spørsmålet videre.
mest redd det skal eksplodere jeg da...ORIGINAL: leoleo
ORIGINAL: Helene...
Hehe. [:D] Alltid hatt tomtebrygg hjemme til jul, men litt usikker på åssan pappa har gjort. Han bruker hvertfall sånn essens du får i butikken, tror det står oppskrift på flaska. Viktig og la det stå varmt og lunt i begynnelsen av gjæringsprossessen. Før brukte vi glassflaske med kork, men har finni ut at det fungerer like bra med vanlige plastflasker og skrukork. Står det for kort tid blir det lite futt, for lenge kan det eksplodere, samme med for lite/for mye gjær... Ellers husker jeg ikke så mye av selve prossessen, men du får spørre hvis det er no, så skal jeg sende spørsmålet videre.
mest redd det skal eksplodere jeg da...
Aner du hva som er for lenge????
Vil ikke naboene skal tro jeg er selvmordsbomber..