tomt

jeg jobber ikke i barnehage, men jeg syns det høres ut som en dårlig løsning... fordi med 2 dager helg, og 2 dager planlegging, er man jo tilbake på "start" omtrent, om barnet ikke er veldig stort... Bedre å ha innkjøring mandag, tirsdag og onsdag... torsdag og fredag fulle dager vel?

Jeg hadde nok ikke lagt det opp sånn, og måtte det blitt innkjøring de dagene hadde vi nok lagt opp til kortere dager etter pl.dagene om mulig. Reagerte på at de har planleggingsdager rett etter barnehagestart? Burde i såfall hatt dem de første dagene av nytt bhgår.

Min lille har innkjøring nå, mandag , tirsdag og onsdag. blir full dag torsdag og fredag. så kommer helg + planlegging på mandag. hvis du kan legge det til begynnelsen av en uke hadde jeg nok gjort det heller

det er det dummeste jeg har hørt kan ikka ha en innkjøringsdag så helg og så planleggingsdag, da syns jeg heller innkjøringen skal gå onsdag, tors og fredag og prøve full dag på mandag og heller ta en innkjøring til evt

Spørs hvor liten ungen er, om det er 1åring ville jeg ventet med innkjøring til etter planleggingsdagene. Blir jo en ukes opphold midt i. Skaper ingen trygghet der.. Ville gått på besøk onsdag torsdag og fredag, sammen, og så ville jeg tatt selve innkjøringen onsdagen etter planleggingsdagene.

Back
Topp