Tomt i heimen!

Friele

Glad i forumet
Nå begynner det å bli tomt i stua! Tenker at vi flytter nå i løpet av helga:) Skal være ute av leiligheten før 1. des. Syntes det er litt trist.. er jo første boligen vår sammen! Men skal bli godt å få mulighet til spare litt penger nå (skal bo litt hjemme hos mamma og dem), også får vi se om vi finner noe hus som passer oss før lillemann kommer! 
Jeg lurer på, er det noen her som har erfaring med strøm og når vi melder fra til strømleverandør at vi skal flytte?? Eller kan jeg ta det opp med megler på kontraktsmøte? Veit hvordan jeg melder ny adresse på nettet, men var den strømmen jeg blei litt usikker på :P 

Visst du er usikker på strømmen så bare ta en ekstra tlf til strømselskapet
Da eg og mannen var gravid med lucas bodde vi på slutten inne hos min mor og fram til han var 2 mnd det gikk helt fint ! Holdt på å bygge hus, og måtte flytte ut av leiligheten tidligere, så fikk spart litt penger til huset mens vi bodde der inne så det var jo fint også :) Var jo førstegangs og 18 så var godt å få litt hjelp av mamma :)

Takk for svar
Var nok godt for dere å få litt hjelp da :) Jeg håper vi finner oss et sted før april, men finner vi ikke drømmehuset, eller bestemmer oss for å bygge så belager vi nok oss på å finne et sted å leie imens.. Kan ikke se for meg å bo litt hjemme hos mamma og pappa og litt hos svigers når lillemann kommer! Har ei svigermor som kan finne på å være litt vel ivrig, så vil nok være sikker på at jeg får gjort dette på min måte ;) Sier ikke nei takk til litt hjelp altså, men jeg veit hvor grensa går! hehe

Heheh ser den
Hadde ikke lyst å bo hjemme til gutten var 2 mnd men det gikk greit :)Var veldig deilig å flytte i huset når det var ferdig :)

Hvis dere skal selge så skal selger og kjøper fylle ut et skjema ved overtakelse der man leser av strømmen. Selger eller megler sender dette inn til strømleverandør, selger får da sluttregning (frem til dato for overtakelse) og kjøper overtar abonnementet :)

Blistex skrev:
Hvis dere skal selge så skal selger og kjøper fylle ut et skjema ved overtakelse der man leser av strømmen. Selger eller megler sender dette inn til strømleverandør, selger får da sluttregning (frem til dato for overtakelse) og kjøper overtar abonnementet :)

Takk :) Var noe sånt jeg kunne huske fra da vi kjøpte, men blei plutselig usikker nå når vi selger!

Vi skal overta et hus i slutten av januar. Fikk da beskjed om å lese av strømmen og sende inn. I tillegg skulle vi ringe til strømlevrandøren og gi beskjed om eierskifte.

Back
Topp