Tomt egg?

Hilde-Anita

Gift med forumet
Noen som har hørt om/opplevd et tomt egg???

Siden jeg har hatt noen småblødninger har det blitt tatt ultralyd noen ganger. Men sist gang vi var der fikk vi beskjed om at egget kanskje er tomt! [:(] "Bobla" vår har vokst, men legen finner ingenting inni!
Ingen vi har snakket med har hørt om dette "fenomenet" en gang! En kommende tante trøstet oss med at den er litt sjenert og har slått av lyset og sotet vinduene!
Skal tilbake over helga, og da er det ca 14 dager siden vi var der sist. Krysser alt vi har for at vi ser noe da!
 
Aldri hørt om.[&:] Ble helt paff når jeg lest om dette.

Mener du at det kansje ikke er noe inni der? Bare lurer.

Hilsen Cissi.
 
Ifølge legen er det en mulighet for det ja.. [&:]
 
Pussi. Men hvordan kan det ha forplantet seg hvis det ikke er no inni? [8|]
 
Hei Boblemamma,

jeg har opplevd noe lignende for ca et år siden,trodde jeg var gravid helt til jeg begynte å blø, doktoren trodde at det kunne være en SA så han sendte meg til ultralyd. De fant ut at der var et fosterannlegg,men ikke noe foster[:(] Det kalte det en blæremola

Blæremola er en morkake som dannes uten at det finnes levende foster i livmoren. Morkaken er ikke normal, men består i stedet av væskefylte blærer. Blæremola kan gi blødning og noen ganger smerter. Magen vokser raskere enn ved en vanlig graviditet. Det kan komme blærer ut av skjeden. Blæremola er en sjeldent.

Men jeg krysser fingre og tær for deg at det ikke er det, håper du ble litt klokere? :)
 
Jøss.
Har aldri hørt om noe slikt før, men da har jeg lært no nytt idag.

Krysser selvfølgelig fingrene for deg Boblemamma.
 
Takk for svaret Rabbelure..

Det forklarte litt, fikk ikke helt med meg hva legen sa... Vi ble ganske nervøse nå, men det som skjer, det skjer..
Kan ikke bli mandag fort nok! [:(]
 
Men er likevel graviditetstesten positiv? [&:] Nå skjønner jeg ingenting..
 
Hmmm...detta hørtes ganske meklig ut ja!
Håper at det bare var no gæli med det apparatet dere brukte sist eller sånn da...
At det er liv inni der!!!Skal tenke på dere...Krysser fingre og tær her![:-]
 
Høres kjemperart ut,men så er det jo utrolig mye rart som kan skje i kroppen og da...
Håper det bare var noe galt med apparatet (eller synet til legen).
Krysser fingre og tær for deg, boblemamma.
 
Takk for alle svar!

Har vært hos legen idag, og alt er som det skal!!!! [:D][:D][:D] Felte noen gledestårer, både jeg og far! Dette har vært de værste 14 dagene i hele mitt liv, unner ingen den samme usikkerheten! Fantastisk deilig å få et slikt positivt svar!
Ser ut til at vi er ei uke bak det vi trodde, altså 8+5 istede for 9+5, og har derfor fått ny termin, nyttårsaften!
 
Det var godt å høre at alt var bra i magen[:D][:D]
Så det blir ett lite nyttårsbarn, det må da være kjempe artig[:D]

Hilsen Cissi[:)]
 
Til boblemamma[:D]

Føler med deg i din lettelse...[:)]kan skjønne hvor deilig det må være å få vite at alt er i orden!Lykke til videre!!!!kos deg med den lille spiren din og gled deg over hver dag

klem[;)]
 
Det var kjempe gode nyheter å høre boblemamma.
Gratulerer så mye med spiren i magen og ønsker deg
masse lykke til.[:D]
 
[:D] Det var kjekt at alt var som det skulle [:)]
Nyttårsbarn blir koselig vettu,lykke til videre
 
Oj,nå ble jeg glad på deres vegne!!![:D]
Så kjempe fint...Da er det jo bare å glede seg videre,og vente på den lille!
Ønsker dere all lykke videre.[;)]
 
Det var godt å høre at alt var bra med deg og barnet.
Krysser alt fr deg videre
Klemmer fra meg
 
Flott å høre! [:)]
 
Tusen takk for støtten alle sammen!!! [:D]
 
Hei. Har nettopp lest innleggene her. Kan ikke tenke meg hvor lang tiden virket mens du ventet på svar![:o]
Gratulerer veldig!!! Kos deg med den lille "spiren", og gled deg til den kommer[:)] Det er kjempekos[;)] Og et nyttårsbarn er jo spennende! Jeg lurte på om minsten skulle komme på julaften, men han kom den 14. desember istedet. [:D]
 
Back
Topp