Tomt :D

Rustad90

Glad i forumet
Nå har jeg hivd 2søppelsekker me klær og pakka vekk 7bæreposer me små babyklær! Ble såå tomt innpå det rommet! Nå skal jeg bare mate lillemor også skal jeg sortere garnet mitt og henge opp klær og lage middag såå skal jeg sette meg ned! :D

Sykt hvor fort de vokser ut av klærne!!

Så utrolig effektiv du er:D Ojojoj, det var jaggu meg mye klær;):p Tenker det blei bra med plass innpå rommet nå:D Venter på at Emmeth skal våkne han også så jeg får gitt han litt melk og noe grøt:)

Sykt hvor fort de vokser ut av klærne!!

Ja, nesten så de vokser altfor fort synes jeg!:P Emmeth bruker nå str 74, 68 blir for smått nå! Så har akkurat kjøpt 3 bæreposer fullt av klær i str 74-86:D:)

Ja dessuten har j vaska to maskiner me klær og kokt to omganger me flasker. Gått ut me søppla. Kanskje jeg skal bytte på sengene også :)

Ja, der ser du;) Supereffektiv;) Send litt sånn heftig husmorstøv til meg og er du snill:D:D

imponert =)

Flink du er til å rydde:-) De vokser alt for fort.

Må ta noen sånne skippertak! Bare slengt inn ting der lenge nå.. men nå ble d fint :)

Må ta noen sånne skippertak! Bare slengt inn ting der lenge nå.. men nå ble d fint :)

Det er alltid godt å få ryddet:-) Jeg har en pappeske stående på rommet hennes som jeg legger klær som har blitt for små i. Den er nesten full nå:-)

Back
Topp