Tommelen

e_e

Blir kjent med forumet
Jenta mi sutter på  tommelen når hun legger seg, når hun koser eller til trøst. Hun bruker ikke smokk, har prøvd alle merker og former. Noen andre som har unger som gjør det samme eller ??

Jenta mi begynte spytta ut tutten og inn me tommelen men jeg jobbet som bare de me at hun skulle ta tutt.

Den kan jeg klippe en gang men det kan jeg ikke me tommelen så derfor tok jeg jobben me en gang.

jenta mi begynnte med det fra hun var 3 mnd, umulig å legge henne til å sove uten at hun fikk ha tommelen i munnen. Umulig å venne henne til smokk. Men HS sa hun sikkert kom til å slutte med det av seg selv.

andrea ville ikke ha smokk fra hun var født, men da tennene kom "spøtta" hu ut tommelen, og ble plutselig forelska i smokken.

Jepp, jenta mi har også gjort det omtrent siden hun var født.. Legger jeg henne så tar hun tommelen med en gang! Samme når hun skal vente på mat, så tar hun tommelen, og gjerne mellom hver gang hun får mat også [:D] Men det gjør hun som regel når hun er veldig trøtt.. Av og til legger hun seg plutselig med hodet på fanget mitt og suger tott! [:)]

Hun tok smokk i 2-3 dager bare, så det funker best med totten her ja! [:D]

hun har brukt tommelen siden hun ble født. hun bruker den bare når hun skal sove.
Prøvde all slags smokker, men hun ville ikke ha så da gidda jeg ikke tvinge henne.
[:)] 

Back
Topp