Tommel

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
:o lille har oppdaget tommelen sin! Noen som har noen tips? Når jeg ser det er jeg lynkjapp med å fjerne den og erstatte med smokk eller noe. Men, hun har begynt å snike den inn under amming ogo_O

Samme her. Er en stund siden hun starta med det nå. Men hun sitter ikke og sutter på den fast liksom. Hun tygger mer på den. Ganske sjeldent da. Men er det så farlig? Smokk er vel beste tips [emoji4]

Å akkurat det samme her! Og jeg har panikk, for eldste her bruker fremdeles tommelen når vi ikke ser!!!! Er ikke bra i det hele tatt!

Nyyt det! Storesøster var tommelsutter. Det har faktisk vært en stor fordel da hun har ordnet seg selv på nettene og i bilen. Hun sluttet av seg selv i to års alderen :)

Men det er ikke bra for kjeve og tannpartiet. Men så flott hun sluttet av seg selv!

Nyyt det! Storesøster var tommelsutter. Det har faktisk vært en stor fordel da hun har ordnet seg selv på nettene og i bilen. Hun sluttet av seg selv i to års alderen :)

Supert at hun klarte å slutte så tidlig! Men, er selv tommelbarn og det er absolutt ikke bra for tenner osv:( Er heller ikke mange som klarer å slutte så tidlig (meg selv inkludert), så jeg håper å få henne til å fortsette med smokken.

Fikk selv litt panikk for en måned siden da min som ikke tar smokk plutselig hadde en finger i munnen. Kanskje litt tidlig, men du kan prøve å smøre noe på tommelen som ikke smaker godt..? En venninne dyppet smokken til sin unge i avokado da han begynte med fast føde og hun så at han ikke likte det. Kanskje hjelper med tommel også..?

Back
Topp