Tommee tippee

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Nå,har småen endelig tatt flasken, men e bare tomme tippee sine hun vil ha.
Tenkte eg skulle kjøpe flere flasker, men hun trenger jo også nye tuter. Nå ser eg at de har tuter som heter trinn 1,2,3 og 4.
Noe som vet forskjeller på disse forskjellige trinnene ??

Også e hun jo 5 mnd i dag. Bør eg kjøpe tut for 4+ eller 6+ ??
 
Jeg bruker Avent og Mam sine flasker, og etter tips fra hs kjøper jeg de tutene med minst/færrest hull (nr 1). Dette fordi han ikke skal bli vant til at melken kommer fortere enn når jeg ammer, slik at han ikke nekte puppen etter hvert :) Vet ikke hvordan det er med tutene på de flaskene du snakker om da ;-)
 
Nå var det 1+ på flaskene fra før. Og måtte lage større hull før hun tok flasken
 
Nå var det 1+ på flaskene fra før. Og måtte lage større hull før hun tok flasken

Ok, da må du sikkert bare prøve deg frem :) Min får for mye melk i gangen når han har flere/større hull, så kommer bare opp igjen ;-)
 
Jeg bruker 3 på aventen. Men nå har jeg bra utdrivning fra brystet da så størrelsen spiller ingen rolle for mini.
 
Jeg bruker 3 på aventen. Men nå har jeg bra utdrivning fra brystet da så størrelsen spiller ingen rolle for mini.
Det har eg å. Så regner med hun klarer store hull.
Men e disse trinnene eg lurer mest på
 
Tror tallene betyr antall hull. Ser der er 1 hull på enern, to hull på toern og 3 hull på treern. Og de store flaskene det ikke står noe på de har bare et kryss. Så de bruker han ikke enda. Hehe.
 
Tror tallene betyr antall hull. Ser der er 1 hull på enern, to hull på toern og 3 hull på treern. Og de store flaskene det ikke står noe på de har bare et kryss. Så de bruker han ikke enda. Hehe.
Fant en annen side. Der var det ikkje noe trinn 1,2,3 og 4. Der var det bare for mnd. Så kjøper flasker og tutene der
 
Oki. Så bra. Mener å huske at når jeg kjøpte treeren så sto det 3 mnd +. Lykke til. :)
 
Back
Topp