Tom

Regan

Forumet er livet
Jeg er helt tom akkurat nå, og lurer på en hel masse ting...

Hadde min 3 spontanabort 2 uker siden, med utskrapning. Og det har slitt enormt på meg og min samboer. Og jeg får ikke sove om natten.

Jeg får sånne plutselige sammenbrudd, hvor jeg gråter og gråter.
Vi er sinnsykt travle. Jeg har tre jobber, pluss vi skal starte butikk nå. Kjempegøy! Men, er så j*** sliten nå.

Skal til en lege i morgen, ikke fastlegen min, men vet ikke hvorfor jeg skal dit nå....
Bestilte timen for lenge siden fordi jeg var gravid, og min fastlege er psykopat, så jeg ville til en annen.
Klarer ikke avbestille heller, men vet ikke hva jeg skal si når jeg kommer opp dit[:)] 
huff, det er litt teit dette her, vet ikke om det er rette forumet engang.....

Jeg skal jo si at jeg vil ha utredning og alt det der, men jeg skal til en spesialist om 2 uker, så det kan nok han hjelpe meg mer med.

Men jeg er så forferdelig sliten av å ikke få sove om natten, sover kanskje bare et par timer, og da har jeg mareritt...

Noen som føler det samme..?
 
huff stakkars deg[:(]Gir deg en stor klem. Kanskje du skal vurdere å jobbe litt mindre for en liten periode bare?bare sånn at du får hentet deg litt inn tenker jeg?
Vet hvordan det er ¨ikke få sove om natten og bare våkne med mareritt. HAr hatt det slik i en periode selv, dog av andr grunner men fortsatt...[&o]

Man må bare prøve å koble av. Strikker du?Det hjelper, for da får hjern slappet av, selv om man tenker da også så blir det på en anna måte.

Vet ikke om det var noe hjelp i dette da men...
 
off!..stakkars!..du sliter masse og får masse mareritt og lite søvn pga det..jeg sier det som er blitt nevnt her:
ta den en pause fra jobb...slapp av hjemme eller på en liten tur/ferie...ikke stress...reis ut eller hjemme...
tenk på positive ting...at du har det bra,og at du kan få barn senere når kanskje ting er mer tilrettelagt[:D]...
viss ikke kontakt hjelp med lege eller lignende[;)]..du har min støtte vennen[;)]
 
Back
Topp