Tom

Prøverpåigjen2015

Glad i forumet
Sitter her nå, helt tom. Begynte å blø i dag, fikk komme rett inn til legen som tok ul, sa han ikke kunne se hjertet og sendte meg videre til sykehuset. Babyen lever ikke... Nesten 15 uker, var på ul for 2 uker siden da var alt fint. Har nok dødd rett etter var litt mindre nå enn da.. Skal inn på kur i morgen. Kvier meg, hatt Ma en han tidligere fikk da utskraping, men det var tidligere i svangerskapet.. Mye tanker og følelser her, blir det vondt som fødsel++++ tror nok det bare blir tårer og ikke søvn i natt..
 
Huff stakkars deg. Føler så uendelig med dere... Det føles så ufattelig vondt. I allefall når du nettopp har sett en levende baby på ultralyd. Håper du kommer deg greit gjennom de kommende dagene. Store klemmer fra meg til deg!
 
Huff! Føler med deg!
Jeg var 16 uker, fosteret 15 uker, og jeg fikk klarsignal på å dra hjem med pillene. Big mistake!
Bli på sykehuset, få skikkelig smertelindring...

Trøsteklem!
 
Uff... vondt å høre kjære tuppsideisi. Håper du ble værende på sykehuset og at det værste av den smertefulle sjauen er overstått nå. Ekstra varmende tanker sendes din vei.

OM du tørr og føler for det se bittelille, allerede fra uke 13 er disse små miraklene mye mer ferdig og fine en veldig mange tror og innbiller seg <3
 
Sender deg en stoooor bamse klem for ord blir fattige!!
 
Back
Topp